Czytasz
Co to jest Droplabs i dlaczego warto to mieć?

Co to jest Droplabs i dlaczego warto to mieć?

6 września 2018

Droplabs to rozwiązanie techniczne, które umożliwia uruchomienie  sprzedaży online usług na istniejącej stronie internetowej. Te usługi są tutaj tak podkreślane, ponieważ na rynku jest niewiele narzędzi dopasowanych do właśnie tego sektora. Choć sprzedaż online usług staje się coraz bardziej popularna, to wciąż większość dostępnych rozwiązań dedykowana jest towarom. To właśnie dlatego, jeśli oferujesz swoim klientom usługi, powinnaś zainteresować się Droplabs.

Dlaczego wybrać specjalne narzędzie?

Z jednej strony mogłabyś pomyśleć, że właściwie to nie ma znaczenia do czego narzędzie jest dopasowane. Ważne, że sprzedaje. A takie myślenie to błąd. Oczywiście, możesz wybrać inne rozwiązanie, nie patrząc na jego dokładny profil. Jednak gdy zdecydujesz się na rozwiązanie dedykowane usługom osiągniesz lepsze wyniki, co potwierdzają prowadzone przez nas statystyki. Średnia konwersja na sprzedaż z Droplabs, jaką możesz osiągnąć wynosi 3,4%, podczas kiedy jej ogólny wskaźnik to 1,6%. W praktyce oznacza to, że przy konwersji 1,6% z 1000 odwiedzających stronę, 16 osób opłaci zamówienie. Przy konwersji 3,4%, będą to aż 34 osoby! 

Widzisz różnicę?  

Łatwo, szybko i przyjemnie

Chcesz sprzedawać online ale umiejętności techniczne nigdy nie były Twoją mocną stroną? Spokojnie. Nic nie szkodzi. Aby uruchomić Droplabs nie potrzebujesz takiej wiedzy. Z pomocą prostej instrukcji, każdy jest w stanie zainstalować sklep na swojej stronie internetowej bez pomocy profesjonalisty. Dodatkowo, taki montaż zajmuje bardzo niewiele czasu, nawet najbardziej opornym. Sama instalacja może potrwać około 20 minut. Dzięki temu nie musisz przeznaczać dodatkowych pieniędzy na wynagrodzenie dla informatyka czy programisty. Nie musisz także martwić się o funkcjonowanie sklepu – zespół Droplabs czuwa nad tym, aby wszystko działało bez zarzutu, a ewentualne problemy są rozwiązywane właściwie od ręki. Tu kolejny raz ograniczasz koszty – kiedy coś się zepsuje, nie musisz ekspresowo szukać dobrego specjalisty i płacić za jego pracę. Wszystko masz w pakiecie!

Nie masz strony internetowej? To nie problem!

Jak już wspominaliśmy, Droplabs to dodatek do istniejących stron internetowych. Jednak mamy świadomość tego, że nie każdy decyduje się na jej uruchomienie – czasami cała uwaga skupiona jest jedynie na Facebooku lub innych mediach społecznościowych. Mamy rozwiązanie. W razie potrzeby, stworzymy specjalnie dla Ciebie prostą dedykowaną stronę, tzw. landing page. Jeśli ktoś zechce kupić Twoją usługę online zostanie na nią przekierowany i zobaczy Twój sklep, a tam będzie mógł już bez problemu dokonać transakcji. 

Prosty proces zakupowy – prosta droga do udanej transakcji

Żyjemy w czasach wiecznego pośpiechu, a co za tym idzie – uwielbiamy proste rozwiązania i z dużo większym optymizmem z nich korzystamy. Chyba dokładnie wiesz o czym mówimy. Im więcej czasu musimy na coś poświęcić, tym szybciej się zniechęcamy. Prężnie rozwijające się marki, dbając o komfort klientów, wprowadzają coraz to prostsze narzędzia, dzięki którym proces zakupowy jest maksymalnie uproszczony, co tylko przyzwyczaja klientów do wygodnych zakupów. Właśnie na tę potrzebę odpowiada Droplabs. Od zobaczenia Twojej usługi do jej pomyślnego zakupu dzielą klienta jedynie trzy proste kroki. Dzięki temu minimalizujesz szansę na to, że w trakcie, kupujący się wycofa zirytowany długim czasem ładowania strony czy koniecznością podawania miliona danych. To z kolei wpływa na pozytywny wizerunek Twojego biznesu!

To Ty masz pełną kontrolę nad swoją ofertą

I to Ty ustalasz ile usług dodasz do swojego sklepu, jaka będzie ich cena i jak je ułożysz. Możesz dowolnie zmieniać zabiegi, usuwać je, dodawać nowe, edytować nazwy czy opisy. Wszystko według upodobań Twoich i Twoich klientów. Po jakiś czasie będziesz już dokładnie wiedziała które z usług sprawdzają się najlepiej i co Twoje klientki najbardziej interesuje. Automatyczne, po każdej sprzedaży otrzymasz na maila jej potwierdzenie. Dodatkowo, w wybranych przez Ciebie okresach, dostaniesz raporty dotyczące całej sprzedaży i wykorzystania usług. Wiesz o wszystkim! A dzięki temu będziesz mogła także zaobserwować które zabiegi cieszą się największą popularnością i dopasować do tego wyposażenie Twojego sklepu.

Pomoc w każdym zakresie

Wspominaliśmy już, że decydując się na Droplabs, nie musisz się martwić o prawidłowe funkcjonowanie narzędzia. Nasz zespół robi to za Ciebie. Ale to nie jedyne, w czym chcemy Ci pomóc. Zakładając konto i uruchamiając swój sklep możesz pobrać darmowego ebooka, którego przygotowaliśmy dla Ciebie wraz z naszą ekspertką – Beatą Hodorowicz-Wiercińską, która zajmuje się marketingiem od przeszło 15 lat. Znajdziesz w nim podstawy dotyczące efektywnego prowadzenia działań marketingowych, dowiesz się od czego zacząć, nauczysz się robić proste grafiki, otrzymasz porady dotyczące tego, co najlepiej dodać do oferty sklepu online, a także pomożemy Ci przeprowadzić pierwszą kampanię. Wszystko po to, aby pomóc Ci wyróżnić się w tłumie konkurencji i osiągać większe zyski ze sprzedaży usług online i nie tylko.

Sprzedajesz nie tylko na stronie

Decydując się na wykorzystanie Droplabs w swoim biznesie sprawiasz, że Twoja strona internetowa staje się równocześnie sklepem. Ale nie tylko strona. W prosty sposób możesz dodać także sklep do Facebooka czy Instagrama. Uruchamiając przycisk Kup teraz na swoich mediach społecznościowych dodatkowo zwiększasz szansę na sprzedaż online, oczywiście równocześnie dbając o wygodę klientów. Po kliknięciu takiego przycisku, odwiedzający zostanie od razu przeniesiony na stronę, na której sprzedajesz, a wtedy od kupna dzielą go jedynie 3 kroku, o czym już doskonale wiesz. To idealny sposób na to, aby odwiedzający zamienił się w klienta.

Powiązane artykuły

14 września 2020

Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

18 lutego 2019

Dzień kobiet w Twoim salonie beauty

Arrow-up