Czytasz
Co się dzieje kiedy klient kupi usługę online? Jak jest o tym informowany obiekt?

Co się dzieje kiedy klient kupi usługę online? Jak jest o tym informowany obiekt?

13 września 2018

System Droplabs przywiązuje dużą wagę do informowania klientów o tym, co dzieje się w ich sklepie online. Jak wygląda potwierdzenie sprzedania wejściówki? W jaki sposób informowany zostaje obiekt, a w jaki sposób klient kupujący usługę? Odpowiadamy!

W momencie odnotowania płatności za usługę, system Droplabs automatycznie przesyła do klienta wiadomość email z podsumowaniem zamówienia oraz potwierdzeniem zamówienia w formie biletu / vouchera. Voucher lub bilet jest załącznikiem do wiadomości e-mail. W Panelu klienta, edytując konkretną usługę, możesz dostosować wygląd Vouchera.

3 opcje wejściówki do wyboru w Droplabs

Na wybranym wzorze zawsze widnieją podstawowe informacje, pozwalające zrealizować usługę, takie jak:

  • nazwa i adres obiektu usługowego,
  • data realizacji,
  • informacja dotycząca ewentualnej koniecznej rezerwacji,
  • nazwa zabiegu,
  • pełny opis usługi,
  • numer vouchera oraz unikatowy QR kod.

Opcja 1

Klasyczna wejściówka jest po prostu słownym potwierdzeniem zakupu. Jeśli nie zależy Ci na wyglądzie Vouchera możesz wybrać ten wariant. To także dobra opcja gdy prowadzisz sprzedaż biletów i zależy Ci na tym, aby można było je w jak najłatwiejszy sposób wydrukować.

Opcja 2

Wejściówka z dodatkową własną grafiką pozwala Ci na dodanie własnego zdjęcia czy projektu wejściówki. Jeśli lubisz tworzyć, masz na to czas oraz zależy Ci na konkretnym wzorze, wybierz ten wariant.

Opcja 3

Wejściówka w formie prezentowej to idealne rozwiązanie jeśli zależy Ci na bardziej estetycznym voucherze. Możesz skorzystać z gotowego szablonu przygotowanego przez Zespół Droplabs lub samodzielnie dodać wybraną przez siebie grafikę. Szablony to idealna opcja, jeśli chcesz zadbać o estetykę vouchera, ale nie masz możliwości zaprojektowania własnego wzoru. Każdy z nich dostosowany są do konkretnej okazji, np. wzór Walentynkowy czy świąteczny.

[!] Podczas procesu zakupowego, klient widzi podgląd wybranego przez Ciebie wzoru. Chociażby dlatego warto zdecydować się na estetyczną wersję, która będzie cieszyć oko i jeszcze bardziej uatrakcyjni zakup.

Jak o zakupie informowany jest obiekt?

Po odnotowaniu płatności za usługę klient od razu otrzymuje potwierdzenie zakupu oraz wejściówkę w formie Vouchera. Ty, jako właściciel obiektu, również otrzymujesz od razu informację o sprzedanej usłudze. W końcu w Droplabs masz pełną kontrolę nad ofertą i sprzedawanymi usługami. Potwierdzenie zawiera m.in. nazwę zakupionej usługi, jej cenę, oraz dane kupującego. Informacja jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail.

Dane kupującego na potwierdzeniu, które otrzymasz to imię, nazwisko i adres e-mail. Jeśli masz taką potrzebę, możesz także włączyć zbieranie numeru telefonu.
W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pisz na [email protected]

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na 
[email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem sprzedaży Droplabs.

Jeśli chcesz wprowadzić sprzedaż online na swoją stronę internetową, napisz na [email protected]. Pomożemy!


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

Zdjecie chatbota na Facebooku
24 stycznia 2020

Jak uruchomić chatbota na Facebooku?

oferta na weekend majowy
21 kwietnia 2021

Jak przygotować ofertę na weekend majowy?

27 maja 2019

Estetyczny bon podarunkowy – gwarancja udanego prezentu

Sprzedaż online bonów podarunkowych to ceniona i wygodna opcja dla klientów. Uatrakcyjnij ją jeszcze bardziej wybierając estetyczne wzory voucherów!

Arrow-up