[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Promocja Black Friday - Sprzedaż online przez 6 miesięcy całkowicie za darmo!
Raport branżowy "Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

autor Agata Kubec
17 września 2018

Jak sprawdzić czy zakupiona wejściówka może zostać wykorzystana? Jak upewnić się, że płatność za usługę przebiegła w pełni pomyślnie? Droplabs to nie tylko system dystrybucji biletów, karnetów i voucherów ale również system kontroli dostępu.

Weryfikację klienta najłatwiej przeprowadzać w Aplikacja Drop — Terminal, dzięki której w prosty sposób zweryfikujesz wejściówki/vouchery klientów, kupione za pośrednictwem Droplabs. Wejściówki zawierają kod QR, a aplikacja jest prostym skanerem tych kodów. Alternatywą jest zintegrowanie używanie w obiekcie bramek wejściowych/ kołowrotków/ opaskomatów z naszym interfejsem programistycznym (API), co zapewni bezobsługową weryfikację wejść (o szczegóły zapytaj na [email protected]) lub weryfikacja wejść przez panel klienta.

Jakie urządzenie wybrać?

Przygotuj telefon z systemem operacyjnym Android. Wersja Androida powinna być uaktualniona co najmniej do poziomu 4.2. Telefon musi posiadać aparat fotograficzny oraz możliwość łączenia się z Internetem (np. poprzez WiFi lub kartę SIM). W jednym obiekcie może być kilka urządzeń weryfikujących wejściówki , w zależności od potrzebWśród klientów Droplabs, popularne urządzenia to np. HUAWEI Y7, Samsung Galaxy Xcover 4 czy Motorola Moto E5 Play Go. Możesz również rozważyć używanie urządzeń przystosowanych do pracy w trudnych warunkach terenowych np. Caterpillar S60 – z mocniejszymi bateriami oraz odpornością na kurz/wodę.

Jak zacząć korzystać z aplikacji Drop – Terminal?

  • Uwierzytelnij aplikację Terminala
    Aby korzystać z Terminala należy uwierzytelnić dane, używając kodu przesłanego SMS-em na numer telefonu podany podczas rejestracji w systemie Droplabs lub ustalony z opiekunem Droplabs.

    Jeśli chcesz zmienić ten numer, przykładowo na numer recepcji, możesz zrobić to pisząc na [email protected]
  • Aktualizacja usług Google Play Services
    Po pierwszym uwierzytelnieniu, urządzenie może poprosić o uaktualnienie usług Google Play Services. Zrób to, postępując zgodnie z instrukcją na ekranie.
  • Stabilny dostęp do Internetu
    Aby aplikacja sprawnie działała musi mieć stabilny dostęp do internetu: np. poprzez sieć WiFi lub poprzez pakiet danych udostępniony przez operatora Twojej sieci komórkowej.

Jak wygląda użytkowanie Terminala w praktyce?

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak dokładnie wygląda użytkowanie terminala przejdź do osobnego wpisu na ten temat:

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na 

[email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem sprzedaży Droplabs.



0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

24 stycznia 2020

Dwujęzyczny sklep online z Droplabs

autor
Zdjecie chatbota na Facebooku
24 stycznia 2020

Jak uruchomić chatbota na Facebooku?

Arrow-up