Czytasz
Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

autor Agata Kubec
17 września 2018

Jak sprawdzić czy zakupiona wejściówka może zostać wykorzystana? Jak upewnić się, że płatność za usługę przebiegła w pełni pomyślnie? Droplabs to nie tylko system dystrybucji biletów, karnetów i voucherów ale również system kontroli dostępu.

Weryfikację klienta najłatwiej przeprowadzać w Aplikacja Drop — Terminal, dzięki której w prosty sposób zweryfikujesz wejściówki/vouchery klientów, kupione za pośrednictwem Droplabs. Wejściówki zawierają kod QR, a aplikacja jest prostym skanerem tych kodów.

Jak zacząć korzystać z aplikacji Drop – Terminal?

Przygotuj telefon/tablet z systemem Android
Wersja Androida powinna być uaktualniona co najmniej do poziomu 4.2. Telefon musi posiadać aparat fotograficzny oraz możliwość łączenia się z Internetem. W jednym obiekcie może być kilka urządzeń weryfikujących wejściówki , w zależności od potrzebWśród klientów Droplabs, popularne urządzenia to np. HUAWEI Y7, Samsung Galaxy Xcover 4 czy Motorola Moto E5 Play Go.

  • Uwierzytelnij aplikację Terminala
    Aby korzystać z Terminala należy uwierzytelnić dane, używając kodu przesłanego SMS-em na numer telefonu podany podczas rejestracji w systemie Droplabs lub ustalony z opiekunem Droplabs.

    Jeśli chcesz zmienić ten numer, przykładowo na numer recepcji, możesz zrobić to pisząc na [email protected]
  • Aktualizacja usług Google Play Services
    Po pierwszym uwierzytelnieniu, urządzenie może poprosić o uaktualnienie usług Google Play Services. Zrób to, postępując zgodnie z instrukcją na ekranie.
  • Stabilny dostęp do Internetu
    Aby aplikacja sprawnie działała musi mieć stabilny dostęp do internetu: np. poprzez sieć WiFi lub poprzez pakiet danych udostępniony przez operatora Twojej sieci komórkowej.

Jak wygląda użytkowanie Terminala w praktyce?

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak dokładnie wygląda użytkowanie terminala przejdź do osobnego wpisu na ten temat:

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na 

[email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem sprzedaży Droplabs.



0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

9 sierpnia 2018

Podstawy, o których MUSISZ pamiętać!

autor
24 stycznia 2020

Dwujęzyczny sklep online z Droplabs

autor
20 grudnia 2018

Grupowanie usług

Arrow-up