Reading:
Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

Jak sprawdzać czy wejściówka klienta jest ważna? Aplikacja Drop – Terminal

17 września 2018

Jak sprawdzić czy zakupiona wejściówka może zostać wykorzystana? Jak upewnić się, że płatność za usługę przebiegła w pełni pomyślnie? Droplabs to nie tylko system dystrybucji biletów, karnetów i voucherów ale również system kontroli dostępu.

Weryfikację klienta najłatwiej przeprowadzać w Aplikacja Drop — Terminal, dzięki której w prosty sposób zweryfikujesz wejściówki/vouchery klientów, kupione za pośrednictwem Droplabs. Wejściówki zawierają kod QR, a aplikacja jest prostym skanerem tych kodów.

Jak zacząć korzystać z aplikacji Drop – Terminal?

Przygotuj telefon/tablet z systemem Android
Wersja Androida powinna być uaktualniona co najmniej do poziomu 4.2. Telefon musi posiadać aparat fotograficzny oraz możliwość łączenia się z Internetem. W jednym obiekcie może być kilka urządzeń weryfikujących wejściówki , w zależności od potrzebWśród klientów Droplabs, popularne urządzenia to np. Lenovo C2, Google Nexus 5X czy Samsung Galaxy J3.

  • Uwierzytelnij aplikację Terminala
    Aby korzystać z Terminala należy uwierzytelnić dane, używając kodu przesłanego SMS-em na numer telefonu podany podczas rejestracji w systemie Droplabs lub ustalony z opiekunem Droplabs.

    Jeśli chcesz zmienić ten numer, przykładowo na numer recepcji możesz zrobić to w panelu Klienta Droplabs. W tym celu przejdź do Ustawień i wybierz sekcję nr 6 Weryfikacja zakupów.
  • Aktualizacja usług Google Play Services
    Po pierwszym uwierzytelnieniu, urządzenie może poprosić o uaktualnienie usług Google Play Services. Zrób to, postępując zgodnie z instrukcją na ekranie.
  • Stabilny dostęp do Internetu
    Aby aplikacja sprawnie działała musi mieć stabilny dostęp do internetu: np. poprzez sieć WiFi lub poprzez pakiet danych udostępniony przez operatora Twojej sieci komórkowej.

Jak wygląda użytkowanie Terminala w praktyce?

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak dokładnie wygląda użytkowanie terminala przejdź do osobnego wpisu na ten temat:

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na 

[email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem sprzedaży Droplabs.



0 Comments

Dodaj komentarz

Related Stories

20 listopada 2019

Wersje językowe i tłumaczenia w Twoim sklepie online!

18 lutego 2019

Dzień kobiet w Twoim salonie beauty

14 sierpnia 2018

Po co nam ta sprzedaż online?!

Arrow-up