Reading:
Jak dodać element sprzedażowy do konkretnej podstrony?

Jak dodać element sprzedażowy do konkretnej podstrony?

20 grudnia 2018

Prowadząc promocję oferty online, może zdarzyć się tak, że będziesz chciał skierować klientów do strony konkretnej usługi lub grupy usług, a nie do całego sklepu internetowego. W Droplabs masz taką możliwość.

Jak kierować klienta do wybranej podstrony?

  • Wszystko zależy od tego, czy na obecnej stronie internetowej masz już podstronę z informacjami o usługach, które chcesz promować; musisz po prostu mieć URL do którego będziesz kierować klientów. Jeśli nie posiadasz takiej podstrony, stwórz ją.

| Przykład:
Prowadzisz salon kosmetyczny Chcesz przygotować kampanię promującą usługi przeznaczone dla mężczyzn. Na stronie internetowej swojego obiektu dodajesz więc do głównego menu podstronę, np. Dla mężczyzn, gdzie opisujesz jakie usługi dedykowane mężczyznom można znaleźć w Twoim salonie, jakie problemy mężczyźni mogą dzięki nim rozwiązać i dlaczego powinni wybrać właśnie Twój salon. Aby ułatwić osobom przebywającym na tej podstronie spontaniczny zakup, powinieneś dodać tam element sprzedażowy, tak aby klient nie musiał szukać na stronie sklepu.

  • Zaloguj się do swojego panelu klienta Droplabs, a następnie dodaj usługę, którą chcesz umieścić na podstronie, np. Regeneracja włosów dla mężczyzn.
  • Jeśli chcesz dodać do podstrony usługę, która jest już w Twoim sklepie online wejdź w jej edycję.
  • Na dole formularza, który Ci się wyświetli znajdź sekcję Kanały sprzedaży.
    Jeśli nie widzisz tej sekcji, wybierz opcję pokaż więcej ustawień.
  • W sekcji Kanały sprzedaży, wybierz opcję Konfiguruj.
  • W tym momencie masz możliwość wyboru jakimi kanałami ma być prowadzona sprzedaż. Możesz ustawić tak, aby wybrana usługa była widoczna nie tylko w standardowym elemencie o nazwie ONLINE 1 (czyli w Twoim sklepie, w którym są wszystkie usługi), ale dodatkowo też w oddzielnym elemencie np. o nazwie ONLINE 2. Możesz także zamieścić usługę tylko w kanale drugim, czyli na dedykowanej podstronie.
  • Po zapisaniu usługi pozostało Ci dodanie elementu sprzedażowego, zawierającego tylko usługi z grupy ONLINE 2 na wcześniej przygotowaną podstronę.
  • Kliknij w link Krok 1: Pokaż instrukcję osadzenia elementu.., który znajduje się albo nad, albo pod listą usług.
  • Wybierz instrukcję dla grupy ONLINE 2 i postępuj według niej.

Jak widzisz, dzięki tej funkcji możesz tworzyć wiele oddzielnych sklepów internetowych z różną ofertą na jednej stronie internetowej. Wystarczy, że dodasz odpowiednie podstrony z elementem sprzedażowym.

Efekt końcowy na przykładzie naszego klienta

Link do ogólnego sklepu z całą ofertą sprzedażową: http://openspacelodz.lejdisstudio.com/kup-kurs-online/

Link do sklepu na podstronie, zawierającego konkretne usługi: https://openspacelodz.lejdisstudio.com/kup-karnet-lub-wejscie-pojedyncze/

Grupuj usługi według własnych pomysłów i strategii. W prosty sposób stwórz dowolną ilość sklepów online na swojej stronie internetowej i jak najbardziej ułatwiaj zakupy swoim potencjalnym klientom. Zachęcamy do eksperymentów!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz skonsultować swoje pomysły, pisz na [email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem Droplabs.

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą online, napisz na sprzedaż@droplabs.pl. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy.


0 Comments

Dodaj komentarz

Related Stories

6 września 2018

Co to jest Droplabs i dlaczego warto to mieć?

Zdjecie chatbota na Facebooku
24 stycznia 2020

Jak uruchomić chatbota na Facebooku?

20 marca 2019

Jak stosować kody rabatowe w sklepie internetowym?

Arrow-up