Reading:
Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

25 stycznia 2019

Walentynki to jedna z lepszych okazji aby wprowadzić specjalne oferty i promocje dla swoich klientów. Dzięki temu, możesz zmaksymalizować swoją sprzedaż w tym okresie, a także pozyskać nowych klientów.

Aby prezent Walentynkowy w postaci bonu podarunkowego czy vouchuera na wybrany zabieg był jeszcze bardziej atrakcyjny, zastosuj dedykowaną grafikę. Jeśli nie masz czasu na jej przygotowanie, skorzystaj z gotowego wzoru dostępnego w Droplabs.

Jak ustawić systemowy voucher?

  • Wybierz usługę lub pakiet, który chcesz promować na Walentynki lub stwórz dedykowaną ofertę.

Zaloguj się do panelu klienta, a następnie edytuj istniejącą usługę lub dodaj nową. W sekcji nr 6 Wejściówka wybierz wariant Walentynkowy.

Promocja oferty

  • Pamiętaj aby odpowiednio wcześniej poinformować klientów o promocji w mediach społecznościowych. Zadbaj, żeby osoby zainteresowane Twoim obiektem dowiedziały się, że na Twojej stronie internetowej można kupić Walentynkowy prezent.
  • Informuj klientów telefonicznie o specjalnej ofercie.
  • Zaplanuj przedsprzedaż! Ustal do kiedy obowiązuje sprzedaż i ile usług maksymalnie może być sprzedanych w konkretnej cenie.
  • Wyślij do klientów SMS informujący o ograniczonym czasie na zakup Walentynkowego pakietu w promocyjnej cenie i ich ograniczonej liczbie. W SMS-ie koniecznie dodaj link do strony gdzie można dokonać zakupu. Wyślij także specjalny, dedykowany newsletter.

Masz jakiś inny pomysł na wprowadzenie promocji i chcesz się skonsultować? Skontaktuj się ze swoim opiekunem Droplabs lub napisz na adres [email protected]

Jeśli chcesz wprowadzić sprzedaż online na swoją stronę internetową, napisz na [email protected] Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!


0 Comments

Dodaj komentarz

Related Stories

11 grudnia 2019

Droplabs jako Channel Manager

17 lipca 2019

Jak monitorować swój sklep internetowy za pomocą Google Analytics?

Monitorowanie działań, które podejmujesz jest niezwykle ważne w przyszłym funkcjonowaniu Twojego biznesu i pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji. Zobacz jak za pomocą integracji Droplabs z Google Analytics możesz to zrobić!

Arrow-up