Oglądaj nagranie z webinaru: Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

Zapisz się na webinar online: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

Czytasz
Jak stworzyć post z przyciskiem Kup teraz?

Jak stworzyć post z przyciskiem Kup teraz?

21 maja 2019


Aby ułatwić klientowi spontaniczny zakup online i dodatkowo poinformować go o takiej możliwości możesz pod postami na Facebooku zamieścić przycisk Kup teraz bądź Kup kartę podarunkową. Jak to zrobić?

Przycisk Kup teraz – krok po kroku

  • Zaloguj się na swoje konto na Facebooku i przejdź do swojego fanpage’a.
  • W górnym menu wybierz opcję Narzędzia do publikowania, a następnie kliknij przycisk Utwórz, znajdujący się w prawym górnym rogu.
  • Na ekranie pojawi się okno edycji postu. Aby dodać przycisk Kup teraz kliknij opcję Oferta, znajdującą się na górze okienka.
  • Ustaw grafikę do Twojego postu. Wybierz typ oferty – niestandardowa. Następnie uzupełnij opis oferty (w zupełności wystarczy jedno zdanie). Pod pytaniem Gdzie można skorzystać z oferty? wybierz opcję online i wklej link do Twojego sklepu. Następnie w kategorii Działanie podstawowe, wybierz opcję: Kup teraz.
  • Kliknij Opublikuj i gotowe! Tak będzie wyglądała Twoja oferta.
  • Możesz również podarować odbiorcom kod rabatowy na swoją ofertę. Wystarczy kliknąć przycisk Dodaj kod promocyjny, a następnie wpisz tam wygenerowany przez Ciebie kod. Warto również zaznaczyć to bezpośrednio w poście. W tym celu wybierz typ oferty Procent zniżki i umieść tam wysokość swojej zniżki.
  • Tak będzie wyglądała oferta, kiedy Twój odbiorca kliknie w post.

Przycisk Kup kartę podarunkową – krok po kroku

Jeśli chcesz zaoferować swoim obserwatorom zakup vouchera – zrobisz to jeszcze wygodniej korzystając z opcji Uzyskaj zakupy kart podarunkowych. Jak to zrobić?

  • Wejdź na stronę swojej firmy na Facebooku, a następnie użyj przycisku Napisz post. Wśród dostępnych opcji znajdziesz m.in. możliwość oferowania kart podarunkowych.
  • Uzupełnij wszystkie informacje na temat oferty, a następnie wpisz adres swojego sklepu internetowego. Warto tutaj skorzystać z odrębnego kanału sprzedaży, w którym znajdą się tylko vouchery.
  • Kliknij przycisk Opublikuj i gotowe! Tak będzie wyglądała Twoja oferta

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na [email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem. Jeśli chcesz wprowadzić sprzedaż online na swoją stronę internetową, napisz na [email protected]. Pomożemy!

Spodobał Ci się artykuł? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży internetowej.



0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

Skuteczna obsługa klienta w branży turystycznej | Droplabs
12 kwietnia 2022

Skuteczna obsługa klienta w branży turystycznej

Podstawą dobrze zarządzanej atrakcji turystycznej jest skuteczna obsługa klienta. Jest ona nieodłączną częścią doświadczenia odwiedzających. Mowa tu jednak nie tylko o obsłudze na miejscu, a o kompleksowym wsparciu klientów: od pierwszego kontaktu i zakupu biletów, poprzez czas spędzony w atrakcji, aż po nawiązanie stałej relacji z klientem.

20 listopada 2020

Jak zdobywać rekomendacje i opinie klientów?

Arrow-up

Bezpłatny dostęp do szkoleń

Dla zarządzających atrakcjami turystycznymi

Otrzymaj dostęp do paczki bezpłatnych nagrań dedykowanych specjalistom z branży turystycznej – parków rozrywki, muzeów, atrakcji czy aquaparków.