Czytasz
Jak zamawiać bilety ze zniżką przez panel partnera?

Jak zamawiać bilety ze zniżką przez panel partnera?

3 lipca 2019


Obiekty działające w branży turystycznej często zawierają różnorakie współprace mające na celu uzupełnianie swoich wzajemnych usług oraz wzajemną promocję. W przypadku nawiązania tego typu relacji Droplabs może służyć jako narzędzie ułatwiające realizację zasad współpracy.

Przez panel partnera możesz wygodnie zamawiać bilety lub wycieczki w promocyjnej cenie dla gości swojego hotelu czy pensjonatu. Poniżej znajdziesz dokładnie wskazówki jak to zrobić.

Bilety ze zniżką – krok po kroku

  • Logowanie
    Ty lub Twoi pracownicy muszą zalogować się się do panelu przez adres e-mail lub numer telefonu komórkowego pod adresem: https://panel.droplabs.pl/

    Napisz do nas na [email protected] jeśli chcesz założyć dodatkowe konta dostępowe dla pracowników.
  • Wybór usługodawcy
    Po zalogowaniu do panelu, wybierasz usługodawcę, od którego chcesz zamówić bilety.
  • Wybór biletów
    Następnie wybierasz bilety w zniżkowych cenach i potwierdzasz zamówienie. Sprawdź przygotowaną dla Ciebie ofertę zniżkową już teraz.
  • Wydruk biletów
    W panelu od razu generują się bilety w formie PDF. Możesz je wydrukować i przekazać swoim gościom albo podać ich adres e-mail.
  • Weryfikacja za pomocą kodu QR
    Bilety te uprawniają gościa do skorzystania z usługi np. w Termach lub Aquaparku bez wnoszenia dodatkowych opłat na miejscu. Do realizacji biletu wystarczy także samo okazanie kodu QR.
  • Raporty
    Zamówienia dokonane przez panel są widoczne w zakładce Zamówienia. Masz także dostęp do szczegółowych raportów.

Jak za bilety płaci gość hotelowy?

  • Twój gość płaci za bilety Tobie jako pensjonatowi, hotelowi lub firmie wycieczkowej. Czasami hotele wliczają cenę biletu lub biletów w cenę pobytu.
  • Bilet nie zawiera nadrukowanej ceny. Możesz więc samodzielnie ustalać cenę jaką ostatecznie zapłaci klient za bilet, zachowując np. własną marżę.

    [!] Wyjątkiem jest sytuacja, w której usługodawca ustalił z Tobą obostrzenia dotyczące ceny dla klienta końcowego.

Jak za bilety płacisz Ty jako hotel, pensjonat, firma turystyczna?

  • Jako hotel, pensjonat czy firma turystyczna, płacisz za bilety usługodawcy np. Termie, w sposób określony na platformie: płatnością odroczoną na koniec miesiąca lub płatnością online bezpośrednio podczas zamówienia.

Wygoda każdego z partnerów jest dla nas bardzo ważna. Prosimy o kontakt na adres: [email protected] w przypadku jakichkolwiek pytań lub sugestii dotyczących działania panelu!



0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

1 października 2018

Jak pozyskać nowe klientki do salonu beauty i SPA w 5 dni?

13 września 2018

Co się dzieje kiedy klient kupi usługę online? Jak jest o tym informowany obiekt?

autor
29 kwietnia 2019

10 sposobów, dzięki którym klienci Droplabs biją swoje rekordy sprzedaży

Arrow-up