Czytasz
Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

8 sierpnia 2019

Wpływ na zadowolenie klienta ma nie tylko sama usługa, ale także jakość Twojej komunikacji z klientem czy pomoc w rozwiązywaniu jego potencjalnych problemów. Ważne więc, by system wspierał obsługę klientów przed, w trakcie, jak również po dokonaniu transakcji. Z tego powodu, Droplabs daje Ci możliwość zarządzania sprzedanymi wejściówkami i monitorowania swoich zamówień. Dzięki temu, że masz pełną kontrolę nad swoim sklepem online z łatwością, samodzielnie sprawdzisz status płatności, zlecisz zwrot pieniędzy, zmienisz datę realizacji, wyślesz wejściówki ponownie lub oznaczysz je jako użyte. Jednym zdaniem: Panel Droplabs to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które sprawi, że w łatwy i szybki sposób zadbasz o satysfakcję swoich klientów.

Wyszukiwanie i przeglądanie zamówień

Panel Droplabs pozwala na monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów i sprawdzanie statusu płatności w odrębnie poszczególnych transakcji. Jako Sprzedawca jesteś w pełni decyzyjny w sklepie internetowym. Jeśli istnieje taka potrzeba możesz bez problemu:

  • zobaczyć szczegóły zamówienia.
  • oznaczyć wejściówkę jako wykorzystaną,
  • zmienić termin realizacji wejściówki.

Rozwiązywanie problemów z zamówieniem

Jeśli klient skontaktuje się z Tobą informując, że nie otrzymał biletu na maila lub podczas transakcji napotkał problemy z płatnością, możesz w łatwy sposób poznać przyczynę problemu analizując zawarte w zamówieniu informacje. Dzięki temu szybko zidentyfikujesz problem i wrócisz do klienta z gotowym rozwiązaniem. Klient, natomiast, przekona się, że Twoja firma wykazuje się dużym profesjonalizmem i jest godna zaufania.

Dokonywanie zwrotów

Może zdarzyć się, że klient będzie chciał dokonać zwrotu zakupionego wcześniej biletu. Wówczas klikając jeden dostępny w Panelu Droplabs przycisk pieniądze wrócą na jego konto, a bilet straci ważność. Co więcej, wszystkie informacje o zwrocie zostaną automatycznie przekazane drogą mailową, dlatego cały proces zamie tylko kilka minut.

W razie jakichkolwiek pytań – pisz na [email protected] Pomożemy!



0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

11 września 2019

Jak sprzedawać bilety do Aquaparku, czyli o wygodzie i swobodzie korzystania z platformy Droplabs

Klienci Droplabs nie mają wątpliwości, że sprzedaż internetowa pozwala im efektywniej prowadzić swój biznes. Zobacz, jak przygoda ze sklepem online rozwija się w jednym z największych Aquaparków w Polsce!

autor
Osoba przy laptopie
31 stycznia 2020

Marketing treści – droga do skutecznej sprzedaży usług

29 marca 2019

Jak wystawić fakturę klientowi w sklepie online?

Arrow-up