Czytasz
Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

8 sierpnia 2019

Wpływ na zadowolenie klienta ma nie tylko sama usługa, ale także jakość Twojej komunikacji z klientem czy pomoc w rozwiązywaniu jego potencjalnych problemów. Ważne więc, by system wspierał obsługę klientów przed, w trakcie, jak również po dokonaniu transakcji. Z tego powodu, Droplabs daje Ci możliwość zarządzania sprzedanymi wejściówkami i monitorowania swoich zamówień. Dzięki temu, że masz pełną kontrolę nad swoim sklepem online z łatwością, samodzielnie sprawdzisz status płatności, zlecisz zwrot pieniędzy, zmienisz datę realizacji, wyślesz wejściówki ponownie lub oznaczysz je jako użyte. Jednym zdaniem: Panel Droplabs to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które sprawi, że w łatwy i szybki sposób zadbasz o satysfakcję swoich klientów.

Wyszukiwanie i przeglądanie zamówień

Panel Droplabs pozwala na monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów i sprawdzanie statusu płatności w odrębnie poszczególnych transakcji. Jako Sprzedawca jesteś w pełni decyzyjny w sklepie internetowym. Jeśli istnieje taka potrzeba możesz bez problemu:

  • zobaczyć szczegóły zamówienia.
  • oznaczyć wejściówkę jako wykorzystaną,
  • zmienić termin realizacji wejściówki.

Rozwiązywanie problemów z zamówieniem

Jeśli klient skontaktuje się z Tobą informując, że nie otrzymał biletu na maila lub podczas transakcji napotkał problemy z płatnością, możesz w łatwy sposób poznać przyczynę problemu analizując zawarte w zamówieniu informacje. Dzięki temu szybko zidentyfikujesz problem i wrócisz do klienta z gotowym rozwiązaniem. Klient, natomiast, przekona się, że Twoja firma wykazuje się dużym profesjonalizmem i jest godna zaufania.

Dokonywanie zwrotów

Może zdarzyć się, że klient będzie chciał dokonać zwrotu zakupionego wcześniej biletu. Wówczas klikając jeden dostępny w Panelu Droplabs przycisk pieniądze wrócą na jego konto, a bilet straci ważność. Co więcej, wszystkie informacje o zwrocie zostaną automatycznie przekazane drogą mailową, dlatego cały proces zamie tylko kilka minut.

Powiązane artykuły

29 kwietnia 2019

10 sposobów, dzięki którym klienci Droplabs biją swoje rekordy sprzedaży

10 czerwca 2019

Bilety i vouchery do Twojego obiektu w Apple Wallet

Arrow-up