Czytasz
Jesienne oferty w Twoim sklepie online!

Jesienne oferty w Twoim sklepie online!

autor Agata Kubec
23 października 2019

W najbliższym miesiącu czekają nas dwie główne okazje, które możesz wykorzystać do uatrakcyjnienia oferty swojego sklepu online i przygotowania czegoś wyjątkowego! Wykorzystaj to! 

Zbliża się Halloween! Przygotuj STRASZNĄ promocję dla swoich klientów!

Okresowe promocje w sklepie online są świetnym rozwiązaniem, które pozwala umacniać więzi z obecnymi klientami lub budować nowe relacje z tymi, którzy jeszcze nie mieli okazji Cię odwiedzić. Wszystko zależy tu od Twojej kreatywności i tego, na co aktualnie możesz sobie pozwolić.

Podpowiadamy!

Jeśli chcesz żeby klienci, którzy odwiedzają Cię sporadycznie wpadli zobaczyć, co u Ciebie słychać to: 

  • Przygotuj w sklepie online ofertę związaną z Halloween. Ogranicz ją czasowo i ilościowo: np. udostępnij jedynie 10 pakietów w promocyjnej cenie.
  • Poinformuj klientów o promocji kanałami, z których już korzystasz. Rozplanuj kiedy wyślesz do nich SMS z linkiem do sklepu online lub dedykowany newsletter. Najlepiej, jeśli taka wysyłka odbędzie się dwa razy: w dniu uruchomienia promocji i w momencie jej zakończenia.

Jeśli STRASZNA promocja ma przyciągnąć nowe klientki, spróbuj:

  • Przygotować w sklepie online specjalną ofertę na Halloween
  • Wykupić na Facebooku reklamę skierowaną do Twojej grupy docelowej. Pamiętaj o dodaniu w niej linku do strony internetowej z Twoim sklepem i dokładnej personalizacji.

A może chcesz przygotować specjalny pakiet na Halloween? Lub serię zabiegów w obniżonej cenie, która sprawi, że klienci będą odwiedzać Cię regularnie? Eksperymentuj!

Dobre, bo polskie!

Duchy, upiory i straszne promocje Cię nie przekonują? Spróbuj przygotować coś specjalnego dla swoich klientów na Dzień Niepodległości! 11 listopada zbliża się przecież wielkimi krokami! 

Masz w ofercie usługi kojarzące się z polską i polskością? A może działasz w branży rozrywek i chcesz sprzedać usługę, dzięki której Twoi klienci poczują się prawdziwie wolni? Polskość, wolność, niepodległość, radość i niezależność. To tylko niektóre z motywów, które mogą być trzonem Twojej specjalnej oferty z okazji Dnia Niepodległości! 

Przygotuj wyjątkową, biało-czerwoną akcję w sklepie online i ponownie ogranicz ją ilościowo i czasowo. To na pewno zwiększy skuteczność Twoich promocji, a odbiorcy szybciej będą decydować się na zakup. 

Pamiętaj o podstawach! Promuj promocję!

  • Pamiętaj aby odpowiednio wcześniej poinformować klientów o promocji w mediach społecznościowych. Zadbaj, żeby osoby zainteresowane Twoim obiektem dowiedziały się, że na Twojej stronie internetowej można kupić usługę w specjalnej cenie. 
  • Informuj klientów telefonicznie o specjalnej ofercie.
  • Zaplanuj przedsprzedaż! Ustal do kiedy obowiązuje sprzedaż i ile usług maksymalnie może być sprzedanych w konkretnej cenie.
  • Wyślij do klientów SMS informujący o ograniczonym czasie na zakup specjalnego pakietu w promocyjnej cenie i ich ograniczonej liczbie. W SMS-ie koniecznie dodaj link do strony gdzie można dokonać zakupu. Wyślij także specjalny, dedykowany newsletter.

Kody rabatowe!

A może chcesz wykorzystać w promocji specjalne kody rabatowe dla stałych lub nowych klientów? Możesz udostępnić je czasowo, ograniczyć ilościowo, udostępnić albo wszystkim, albo tylko wybranym odbiorcom. 

Przeczytaj na ten temat więcej w tym wpisie i zastanów się czy kody rabatowe pomogą Ci w przygotowaniu specjalnej akcji na zbliżające się okazje!

Zachęcamy do eksperymentowania i tworzenia kreatywnych ofert w sklepie online! Czekamy na efekty! 

Jeśli chcecie skonsultować swój pomysł bądź wykorzystać którąś z opcji Droplabs, ale nie wiecie jak to zrobić, piszcie na [email protected]. Jak zawsze, pomożemy! 

Bądźcie też z nami na bieżąco na Facebooku, gdzie staramy się Was informować o wszystkich nowościach i utrzymywać z Wami stały kontakt! https://www.facebook.com/droplabspl/

Powiązane artykuły

17 lipca 2019

Jak monitorować swój sklep internetowy za pomocą Google Analytics?

Monitorowanie działań, które podejmujesz jest niezwykle ważne w przyszłym funkcjonowaniu Twojego biznesu i pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji. Zobacz jak za pomocą integracji Droplabs z Google Analytics możesz to zrobić!

20 grudnia 2018

Jak dodać element sprzedażowy do konkretnej podstrony?

Arrow-up