Czytasz
Skuteczna sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku

Skuteczna sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku

15 czerwca 2020

W tym artykule zdradzimy Ci, jak efektywnie zorganizować sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku. Podane wskazówki znajdą zastosowanie także w przypadku sprzedaży innych usług takich jak masaż czy zabiegi SPA.

Możliwość rezerwacji konkretnego terminu

Pierwszą funkcją, która w dużym stopniu ułatwi Ci sprzedaż powyższej usługi jest możliwość rezerwacji konkretnego terminu. W tym celu skorzystaj z wejściówki Pojedyncza usługa z wyborem dnia i godziny. Dzięki temu Twoi klienci będą w stanie zarezerwować usługę w udostępnionych przez Ciebie godzinach, a Ty z łatwością skontrolujesz limit wejść w tym terminie. Przykładowo jeśli jesteś w stanie przyjąć tylko 5 klientów w każdym z trzech dostępnych terminów – o godzinie 10:00, 12:00 oraz 14:00 wykorzystaj ten rodzaj wejściówki i ustal limit wejść na każdą z nich.

Jeśli chcesz jedynie zarezerwować dla klienta termin, bez dokonywania transakcji – pracownik obiektu może to zrobić korzystając z panelu kasjera.

Dodatkowo masz również możliwość ustawienia systemowego powiadomienia pracownika, który ma wykonać usługę np. instruktora.  Dzięki temu zostanie on automatycznie poinformowany o rezerwacji terminu.

Synchronizacji puli wejść między kanałami sprzedaży

Przypuśćmy, że prowadzisz także sprzedaż stacjonarną. Dzięki synchronizacji puli między dwoma kanałami sprzedaży możesz sprzedawać wejściówki przez internet oraz w stacjonarnym punkcie sprzedaży (np. w recepcji). Bez obaw, że limit osób zostanie przekroczony. Sprawdzi się to także w przypadku, kiedy Twój partner B2B (np. hotel) sprzedaje bilety na usługi w Twoim obiekcie. Nie musisz martwić się, że końcowo klientów będzie więcej niż ustalony przez Ciebie limit.

System Kontroli Dostępu

Kolejną funkcjonalnością, która w tej sytuacji znajdzie swoje zastosowanie będzie System Kontroli Dostępu. Pozwoli Ci on na szybką weryfikację rezerwacji klienta.

Atrakcyjny voucher

Jeśli chcesz, by klient otrzymał atrakcyjny voucher skorzystaj z dostępnej w panelu wejściówki prezentowej. Możesz wybrać dostępną grafikę lub skorzystać z własnej, która najlepiej dopasuje się do oferowanej przez Ciebie usługi.

Dodatki

W przypadku, kiedy chciałbyś udostępnić dodatkowe usługi lub umożliwić zakup przyrządów bądź akcesoriów, przydatnych podczas korzystania z usługi (np.czepek) możesz w tym celu skorzystać z opcji dodatków. 

Formularz rejestracyjny

Masz również możliwość stworzenia formularza rejestracyjnego dla uczestników lub uzyskania od klientów dodatkowych informacji. W przypadku szkoły pływania mogą być to pytania dotyczące umiejętności, wieku czy dodatkowych preferencji. 

Jak widzisz system sprzedaży Droplabs posiada wiele przydatnych funkcji, które ułatwią Ci przygotowanie oferty.


Powiązane artykuły

16 października 2020

Jak wykorzystać potencjał Black Friday do sprzedaży wejściówek w sklepie internetowym?

29 kwietnia 2019

10 sposobów, dzięki którym klienci Droplabs biją swoje rekordy sprzedaży

1 marca 2021

Jak zacząć sprzedaż B2B przez System Droplabs?

Arrow-up