Czytasz
Poszerz ofertę, zwiększ zyski – usługi uzupełnione o dodatki

Poszerz ofertę, zwiększ zyski – usługi uzupełnione o dodatki

17 czerwca 2020

Wiele branż mierzy się z problemem efektywnej sprzedaży dodatków w ramach konkretnej usługi. Nie są to bezpośrednio osobne oferty, lecz nieobowiązkowe, poszerzające wspomnianą atrakcję o akcesoria, usługę lub serwis. Zabieg oferowania opcjonalnych dodatków to często źródło ekstra przychodu dla obiektu. W jaki sposób zawrzeć je w ofercie i jak robić to skutecznie? Na pomoc przychodzi online.


Sprzedaż dodatków na przykładzie parku wodnego

Obecna na wakacjach rodzina, dowiedziała się o możliwości odwiedzenia znanego w regionie parku rozrywki. Kompleks cieszy się niemałą popularnością wśród turystów, w wyniku czego rodzina postanowiła zakupić bilety online. Przy zakupie wejściówek okazało się, że istnieje możliwość zakupu dodatków, z czego zainteresowani skorzystali.

Jeszcze tego samego dnia już w momencie pojawienia się na miejscu rodzina nie musiała martwić się o miejsce parkingowe. Postój na parkingu oraz odpowiednia opłata zostały uwzględnione w zamówieniu w formie dodatku.

Klienci nie spodziewali się odwiedzać parku rozrywki podczas wycieczki, jednak dzięki dokupionej opcji ręcznika, turyści otrzymali go wraz z identyfikatorem. Ten na pewno sie przyda korzystając z atrakcji jaką jest water coaster. Po dłuższym czasie turyści zdecydowali się skorzystać także z usługi restauracji, która znajduje się na terenie parku. Zakupiony wcześniej dodatek w formie posiłku dnia został uwzględniony na otrzymanych identyfikatorach podczas zakupu dodatku.

Stworzona w ten sposób oferta dodatków do usługi nie tylko stała się atrakcyjniejsza dla rodziny, która postanowiła spontanicznie odwiedzić park rozrywki. Skorzystał także sam obiekt, który korzystając z Droplabs usunął problem kolejek i późniejszego rozliczania klientów z usług, a także zwiększył swój gwarantowany dochód.

Sprzedaż dodatków w praktyce

Powyższa historia to tylko przykład w jaki sposób opcjonalne pakiety przydają się w codziennej sprzedaży. Funkcja dodatków znajdzie zastosowanie niemal w każdej branży. Grupa znajomych wybierająca się do parku trampolin będzie w stanie od razu dokupić obowiązkowe skarpetki antypoślizgowe razem z biletem wstępu.

Osoba, która po raz pierwszy odwiedza tor kartingowy zakupi online odpowiednią kominiarkę oraz zapłaci za kartę członkowską toru. Dzięki temu jeszcze szybciej będzie mogła rozpocząć szaleństwo na torze, a ty masz pewny, dodatkowy dochód.

Innymi przykładami zastosowania funkcji dodatków w sklepie Droplabs mogą być:

  • Quady:
    • Dodatkowa trasa OFF Road
    • Ubezpieczenie kierowcy
    • Strój ochronny
    • Kask
    • Transfer na miejsce
  • Muzea:
    • Pamiątka
    • Album
    • Audio-przewodnik
  • Parki rozrywki:
    • Posiłek w punkcie gastronomicznym
    • Przewodnik
    • Miejsce Parkingowe
    • Pamiątkowe zdjęcie
  • Paintball:
    • Skafander do paintballa
    • Dodatkowe kulki
    • Sesja fotograficzna
  • Park linowy:
    • Uprząż
    • Kask
    • Instruktor trasy

A także wiele, wiele więcej! Tylko od Ciebie zależy jakie dodatki postanowisz uwzględnić w swoim obiekcie.

Sprzedawaj dodatki dzięki Droplabs

Droplabs to narzędzie, dzięki któremu bez żadnego problemu dodasz do swojej oferty opcję wyboru dodatków do usługi. Wystarczy zalogować się w panelu sprzedaży sklepu. Na górze strony znajdziesz zakładkę „ROZSZERZENIA”. To w tym miejscu możesz w poręczny sposób zarządzać wszystkimi dodatkami w Twoim obiekcie. Ustawisz tu odpowiednią cenę, stawkę VAT czy wybierzesz usługi i ich warianty, których dotyczą dodatki.


Ty także możesz zwiększyć zyski i zacząć sprzedawać dodatki dzięki Droplabs. Odwiedź nasz fanpage aby być na bieżąco! Jeśli wciąż się wahasz – pamiętaj, że masz możliwość przetestowania zamówień online podczas darmowego okresu próbnego! 

Aby sprzedawać online – zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected]

Powiązane artykuły

21 czerwca 2019

Jak korzystać z aplikacji Terminal?

Dzięki kodom QR i aplikacji Terminala weryfikacja klienta, który zakupił usługi online jest dużo prostsza i bardziej płynna. Zobacz jak działa aplikacja.

E-commerce
11 lutego 2020

E-commerce – trendy sprzedaży internetowej na rok 2020

Arrow-up