Czytasz
Najciekawsze działania marketingowe branży atrakcji i aquaparków

Najciekawsze działania marketingowe branży atrakcji i aquaparków

26 czerwca 2020

Przygotowaliśmy dla Was zestawienie najciekawszych akcji przeprowadzonych przez naszych klientów. Zachęcamy do czerpania inspiracji i szukania własnych sposób na zaprezentowanie oferty.

Otwarcie obiektów

Kiedy zaczęły pojawiać się pierwsze informacje dotyczące luzowania obostrzeń – wszyscy odetchnęliśmy z ulgą. Z niecierpliwością wyczekiwaliśmy powrotu naszych klientów i z dużą radością obserwowaliśmy Wasze działania. Wielu naszych klientów zaczęło intensywnie działać, by poinformować o swoim powrocie.

Czemu w obecnych warto postawić na sprzedaż online pisaliśmy już tutaj. Przypominamy jednak, że warto postawić na rozwiązanie, które może uchronić nas od ryzyka – czyli zakup wejściówek za pośrednictwem sklepu internetowego. Zauważyliśmy wiele ofert, które sprawiły, że chętnie odwiedzaliśmy sklep internetowy naszych klientów. Oto kilka z nich.

Szczególnie przypadł nam do gustu pomysł Aquaparku Reda, który w zabawny sposób przedstawia powrót Aqusia – maskotki aquaparku. W tym celu wykorzystuje popularną aplikację TikTok.

@aquaparkreda

Aquś wraca do Aquaparku!💙💦🌴##dlaciebie ##aquaparkreda ##foryou ##weekend

♬ Back To You – From 13 Reasons Why – Season 2 Soundtrack – Selena Gomez

Naszą uwagę przykuło także działanie Parku Rozrywki Rabkoland, który na swoim Instagramie stworzył wyróżnioną relację. Znajdziemy w niej wszystkie najważniejsze informacje związane z działalnością obiektu na nowych zasadach – limitem osób, higieną oraz sprzedażą wejściówek. Szczególnie zachęcamy do promowania zakupu biletów online, czyli najbezpieczniejszej i najwygodniejszej opcji – tak jak zrobił to na swojej relacji Rabkoland.

Ciekawym pomysłem wydało nam się także działanie Aquaparku Sopot, który z kolei zdecydował się na stworzenia wydarzenia na Facebooku. W ten sposób zgromadził wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, jednocześnie angażując swoich klientów do wspólnego wyczekiwania otwarcia. W wydarzeniu umieścił m.in. zasady korzystania z obiektu, a także informacje na temat możliwości zakupu wejściówek przez stronę internetową.

Park Wodny, który bezpośrednio promuje ofertę znajdującą się w sklepie internetowym to dla nas strzał w dziesiątkę! Link zawarty w poście przekieruje klienta bezpośrednio do oferty, może bezpiecznie dokonywać zakupów.

Atrakcyjna oferta

Mieliśmy okazję obserwować również liczne działania, które bezpośrednio zachęcały do skorzystania z oferty sklepu internetowego. Często wiązało się to z atrakcyjnymi rabatami.

Tutaj naszą uwagę zwróciła oferta Parku Miniatur, która przyciąga wzrok i zachęca do kupowania biletów online.

Oferta Aqua Parku Zakopane sprawiła, że szybko znaleźliśmy się w sklepie internetowym. W kreatywny i bardzo zachęcający sposób przedstawione zostały nowości, które po kliknięciu w obrazek przekierowywały użytkownika prosto do oferty sklepu internetowego.

Rozpoczęcie wakacji

Zaczynamy wakacje, więc nie mogliśmy zapomnieć o ofertach, które zostały przygotowane specjalnie na ten czas.

Aquapark Reda umieścił na swojej stronie oraz Facebooku informacje o wakacyjnych biletach. Dodatkowo oferta w sklepie internetowym została przygotowana specjalnie na tę okazję.

https://www.aquaparkreda.pl/

Specjalną ofertę dla swoich klientów przygotował również Park Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno, który z okazji zakończenia roku szkolnego oferuje bilety ulgowe w promocyjnej cenie.

Zdecydowanie gotowy na wakacje jest także Rabkoland. Na swoim Facebooku zamieścił już informacje o możliwości spędzenia wakacji w obiekcie, o godzinach otwarcia oraz możliwości kupowania biletów online.

Zwróciliśmy szczególną uwagę również na działania Toru Kartingowy Sadkarting Białystok. Zorganizował bowiem akcję, w której nagradza uczniów zdających do następnej klasy rabatem wysokości 10%!


To tylko kilka z przykładów działań, które mieliśmy okazję obserwować w ostatnim czasie. Nie przygotowałeś jeszcze wakacyjnej oferty, a może dopiero planujesz otwarcie obiektu? Nic straconego! Zachęcamy do podejmowania działań, organizowania kreatywnych akcji i promowania swojej oferty online!

Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży internetowej.


Chcesz uruchomić sprzedaż na swojej stronie internetowej? Zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected].

Powiązane artykuły

Zdjecie chatbota na Facebooku
24 stycznia 2020

Jak uruchomić chatbota na Facebooku?

19 października 2019

Dwa najważniejsze elementy, które sprawiają, że sklepy online sprzedają lub giną

autor
13 sierpnia 2018

Jak być widocznym na Facebooku?

autor
Arrow-up