Czytasz
Jak zorganizować sprzedaż oferty urodzinowej?

Jak zorganizować sprzedaż oferty urodzinowej?

28 lipca 2020

Jeśli oferujesz organizację urodzin w swoim obiekcie – teraz możesz zrobić to jeszcze szybciej korzystając z możliwości swojego panelu Droplabs. Nie musisz już tworzyć specjalnego kwestionariusza, który wypełnia klient – wystarczy dodać ofertę urodzinową do swojego sklepu. Możesz też łatwo dodać sprzedane wydarzenie do kalendarza czy oferować dodatkowe usługi związane z organizacją urodzin. W tym artykule podpowiemy Ci, jak wykorzystać dostępne funkcje, aby sprzedaż i organizacja oferty urodzinowej była sprawna i wygodna – zarówno dla Ciebie, jak i klientów.

Wydarzenia grupowe

Z myślą o wydarzeniach takich jak urodziny czy imprezy firmowe stworzyliśmy dedykowany typ usługi. Dodając zorganizowane wydarzenie grupowe możesz z łatwością kontrolować minimalną i maksymalną liczbę uczestników czy liczbę trwających równolegle wydarzeń. To sprawi, że organizacja urodzin, a także innych wydarzeń w Twoim obiekcie, stanie jest jeszcze łatwiejsza.

Co więcej, nie musisz obawiać się, że sklep będzie zawierał nieaktualne terminy. Panel Droplabs pozwoli Twoim pracownikom wprowadzać również zamówienia składane telefonicznie.

Różne warianty urodzin

Jeśli oferujesz kilka pakietów urodzinowych, które różnią się ceną – koniecznie skorzystaj z opcji wariantów i przedstaw swoją ofertę w przyjazny i przejrzysty sposób. W ten sposób klient będzie mógł z łatwością przeglądać dostępne opcje i wybrać idealną ofertę dla siebie.

Formularz zamówienia

Jeśli chcesz spytać klienta o szczegóły zamówienia – skorzystaj z opcji dodatkowych pytań. W ten sposób możesz spytać o imię, wiek solenizanta czy szczegóły związane z organizacją, takie jak menu czy motyw przewodni przyjęcia. Ułatwi to zorganizowanie idealnych urodzin.

Dodatkowo płatne opcje

Dzięki opcji dodatków możesz zaoferować kupującym dodatkowo płatne opcje. W przypadku usługi urodzinowej może być to tort, zajęcia z animatorem, przekąski czy dodatkowe atrakcje. Masz tutaj dużą dowolność, a klienci za drobną opłatą chętnie skorzystają z dodatkowych udogodnień.

Wygodna oferta

Jeśli Twoja oferta urodzinowa jest rozbudowana lub chcesz ją umieścić jedynie na dedykowanej podstronie – skorzystaj z opcji grupowania usług. Sprawi to, że oferta będzie bardziej czytelna, a klient nie będzie musiał szukać jej w całym sklepie internetowym. Dodatkowo jeśli oferujesz kilka sal urodzinowych – ułatwi to przeglądanie oferty.

Nie wiesz jak to zrobić? Zobacz nasz artykuł na temat Grupowania usług!

Jeśli nie chcesz tworzyć dedykowanej grupy dla urodzinowej oferty, możesz także wygenerować link bezpośredni do usługi. Wówczas będzie ona wyróżniona na górze sklepu, a ty będziesz mógł promować ją na Facebooku czy Instagramie.

Synchronizacja wydarzeń z kalendarzem

Jeśli chcesz dodać sprzedane wydarzenia do swojego Kalendarza Google – skorzystaj z opcji dodatkowych powiadomień. Wówczas przy każdej rezerwacji urodzin otrzymasz powiadomienie mailowe oraz link, który doda zarezerwowane wydarzenie do kalendarza. Dzięki temu nie musisz obawiać się, że o czymś zapomnisz.


Jak widzisz sprzedaż oferty urodzinowej może być jeszcze łatwiejsza! Spodobał Ci się artykuł? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży internetowej.

 

Powiązane artykuły

14 sierpnia 2018

Po co nam ta sprzedaż online?!

autor
9 sierpnia 2019

Przycisk zachęcający do zakupu w sklepie online

30 lipca 2020

Sprzedaż biletów z kilkudniowym terminem realizacji

Arrow-up