Czytasz
Internetowa sprzedaż biletów według Parku Wodnego w Krakowie

Internetowa sprzedaż biletów według Parku Wodnego w Krakowie

24 sierpnia 2020

Park Wodny w Krakowie jest jednym z większych aquaparków w Polsce. To miejsce, w którym woda jest w 100% uzdatniana pod względem bakteriologicznym. Dzięki temu nie wywołuje podrażnień oczu czy skóry i jest idealna nawet dla niemowląt. Park Wodny to gwarancja wspaniałej zabawy oraz atrakcje, nie tylko dla najmłodszych. Poza halą basenową i Saunarium klienci mogą skorzystać także z klubu treningowego FitPark z siłownią, gdzie odbywają się różnorodne zajęcia – fitness, tańca, pilatesu oraz Szkoły Sportów Walki. Po wodnych szaleństwach i wysiłku fizycznym warto zatrzymać się w Restauracji Rodzinna Siesta znajdującej się w obiekcie.

Od kilku lat Park Wodny aktywnie korzysta z możliwości sprzedaży wejściówek przez Internet. Tajniki wieloletniej współpracy z Droplabs zdradził nam Krystian Kozicki – Specjalista ds. Marketingu Parku Wodnego w Krakowie S.A.


Sprzedaż online była nieuniknionym krokiem

W przeszłości otrzymywaliśmy sygnały od klientów o potrzebie wprowadzenia sprzedaży internetowej. Potwierdzały to również nasze własne obserwacje. Liczba wejściówek sprzedawanych za pośrednictwem Internetu była dowodem na to, że uruchomienie sklepu online było słuszną decyzją. Za tym rozwiązaniem przemawia przede wszystkim wygoda, bezpieczeństwo oraz łatwość zakupu biletów online. Kupując bilety w Internecie klient może wygodnie zaplanować swój pobyt. Te czynniki są często kluczowe dla klienta podejmującego decyzje o wyborze obiektu, do którego się uda.

Korzyści sprzedaży online mogliśmy obserwować również z perspektywy obiektu. Wprowadzenie sprzedaży internetowej zdecydowanie przyspiesza proces obsługi klienta przy kasie. Najczęściej obsługa klienta kupującego online polega jedynie na zeskanowaniu kodu QR i przekazaniu mu najważniejszych informacji. Choć i w tym przypadku nasze zadanie jest ułatwione, ponieważ część informacji zawarta jest już na zakupionym bilecie. Tymczasem rozmowa z klientem, który zamierza kupić bilety stacjonarnie trwa niekiedy nawet kilka minut, a to automatycznie wydłuża czas oczekiwania pozostałych klientów.

Promowanie oferty online

Staramy się jak najefektywniej wykorzystywać możliwości kanału online. Wprowadzamy ciekawe oferty promocyjne, a także organizujemy kampanie reklamowe, które przekierowują do oferty internetowej. Posiadamy także kasę z pierwszeństwem dla klientów kupujących bilety całodniowe online, dzięki czemu mogą oni szybciej znaleźć się w obiekcie.

Mamy świadomość, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa w naszym obiekcie, zarówno klientom jak i również pracownikom. Dlatego zachęcamy klientów do płatności bezgotówkowych, a szczególny nacisk kładziemy na korzyści związane z zakupem biletów online – bezpieczeństwo oraz szybkość. Zakup biletów przez Internet przyspiesza proces wejścia do obiektu oraz ogranicza bezpośredni kontakt z personelem.

Wieloletnia współpraca z Droplabs

Mamy przyjemność współpracować z Droplabs już od ponad 3 lat. Od tego czasu system bardzo się zmienił. Jedno pozostaje niezmienne – łatwość zarządzania ofertą. Myślę, że w tym momencie uruchomienie sprzedaży internetowej to kwestia jednego dnia. Tworzenie oferty jest dla mnie bardzo intuicyjne – nie muszę się długo zastanawiać wybierając poszczególne funkcje.

Jest wiele udogodnień, z których szczególnie korzystamy. W okresie wakacji niezwykle przydatna jest dla nas funkcja tłumaczenia sklepu na język angielski. Doceniam także możliwość dokonywania zmian w wejściówkach – przedłużania terminu ważności czy dodawania danych do faktury, jeśli ktoś zapomniał zrobić to podczas zakupu biletu. To bardzo ułatwia naszą pracę.

Niewiele firm na rynku wykazuje się tak dużą dbałością o produkt i wsłuchiwaniem się w potrzeby klientów jak firma Droplabs.

Wiem, że zawsze, kiedy mam jakiś problem lub pomysł – mogę skontaktować się z zespołem, a odpowiedź dostanę w naprawdę krótkim czasie.


Twój biznes także może działać online. Jeśli wciąż się wahasz – pamiętaj, że masz możliwość przetestowania systemu podczas darmowego okresu próbnego!  Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i uruchom swój sklep online!

Spodobał Ci się artykuł? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży internetowej.

Powiązane artykuły

17 lipca 2020

Sprzedaż online to dzisiaj must-have

Arrow-up