Prowadzisz tor gokartowy? System Droplabs posiada mnóstwo funkcji, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą i rezerwacją wejściówek w obiekcie. Możesz sprzedawać nie tylko vouchery, ale również karnety, imprezy okolicznościowe, pojedyncze wejścia, jak również umożliwić wygodną rezerwację całego toru. Zobacz zatem, co zrobić, by sprzedaż w Twoim obiekcie działała jeszcze sprawniej!
Rezerwacja usług oraz toru gokartowego
By umożliwić klientom rezerwację całego toru lub pojedynczych wejść, nie musisz korzystać z dodatkowych systemów – wszystko masz w jednym miejscu. Stwórz bilet do wykorzystania w konkretnym dniu i konkretnej godzinie, aby Twoi klienci nie musieli dokonywać dodatkowej rezerwacji po zakupie. W ten sposób klient od razu zakupi usługę z określonym terminem realizacji. Dodatkowo jeśli chcesz, by sama rezerwacja była bezpłatna wystarczy, że ustawisz cenę 0 zł.

Zakup biletów na miejscu
Jeśli chcesz wykorzystać System Droplabs także w sprzedaży stacjonarnej – skorzystaj w tym celu ze Sprzedaży Wewnętrznej. Dzięki Panelowi Kasjera Twoi pracownicy będą mogli generować bilety przy kasie, a wszystkie informacje na temat sprzedaży gromadzone będą w jednym miejscu.

Kody rabatowe
Kolejną możliwością, którą oferuje Ci System Droplabs jest generowanie kodów rabatowych. Skorzystaj z nich, by udostępniać atrakcyjne rabaty swoim klientom, a przy tym wyróżnić się na tle konkurencji. Zorganizuj promocję z okazji Dnia Dziecka, Wakacji czy innych wydarzeń, a następnie udostępniaj kody w mediach społecznościowych.
Dodatki
W ofercie warto uwzględnić również sprzedaż dodatków, aby klienci od razu mogli zakupić przydatne dla nich akcesoria czy udogodnienia takie jak kominiarka czy karta członkowska.
Imprezy okolicznościowe
Jeśli w swojej ofercie posiadasz organizację imprez firmowych lub urodzin – skorzystaj z zorganizowanego wydarzenia grupowego. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników i klientów. Nie musisz bowiem tworzyć dodatkowych formularzy zgłoszeniowych ani żądać od klientów wysłania odpowiedniego zapytania na maila. Rezerwacji imprezy można dokonać bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego. Sam proces jest niezwykle intuicyjny, a wszystkie dodatkowe uwagi mogą zostać wprowadzone przez klientów w trakcie zakupów.

Synchronizacja z kalendarzem
Żeby mieć pewność, że żaden termin Ci nie umknie, skorzystaj z możliwości dodawania sprzedanych terminów do swojego kalendarza. W tym celu ustaw dodatkowe powiadomienia dla sprzedanych usług. Wówczas po zakupie biletu lub dokonaniu rezerwacji zostaniesz o tym poinformowany, a automatyczna synchronizacja z Kalendarzem Google sprawi, że nie przegapisz żadnego terminu.
Jak widzisz system sprzedaży Droplabs posiada wiele funkcji, które ułatwią Ci przygotowanie oferty, sprzedaż oraz łatwą rezerwację Twoich usług. Śledź nas na Facebooku, by być na bieżąco i w pełni wykorzystywać możliwości systemu.
Chcesz uruchomić sprzedaż na swojej stronie internetowej? Zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected].