Czytasz
Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

14 września 2020

Prowadzisz tor gokartowy? System Droplabs posiada mnóstwo funkcji, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą i rezerwacją wejściówek w obiekcie. Możesz sprzedawać nie tylko vouchery, ale również karnety, imprezy okolicznościowe, pojedyncze wejścia, jak również umożliwić wygodną rezerwację całego toru. Zobacz zatem, co zrobić, by sprzedaż w Twoim obiekcie działała jeszcze sprawniej!

Rezerwacja usług oraz toru gokartowego

By umożliwić klientom rezerwację całego toru lub pojedynczych wejść, nie musisz korzystać z dodatkowych systemów – wszystko masz w jednym miejscu. Stwórz bilet do wykorzystania w konkretnym dniu i konkretnej godzinie, aby Twoi klienci nie musieli dokonywać dodatkowej rezerwacji po zakupie. W ten sposób klient od razu zakupi usługę z określonym terminem realizacji. Dodatkowo jeśli chcesz, by sama rezerwacja była bezpłatna wystarczy, że ustawisz cenę 0 zł.

Zakup biletów na miejscu

Jeśli chcesz wykorzystać System Droplabs także w sprzedaży stacjonarnej – skorzystaj w tym celu ze Sprzedaży Wewnętrznej. Dzięki Panelowi Kasjera Twoi pracownicy będą mogli generować bilety przy kasie, a wszystkie informacje na temat sprzedaży gromadzone będą w jednym miejscu.

Kody rabatowe

Kolejną możliwością, którą oferuje Ci System Droplabs jest generowanie kodów rabatowych. Skorzystaj z nich, by udostępniać atrakcyjne rabaty swoim klientom, a przy tym wyróżnić się na tle konkurencji. Zorganizuj promocję z okazji Dnia Dziecka, Wakacji czy innych wydarzeń, a następnie udostępniaj kody w mediach społecznościowych.

Dodatki

W ofercie warto uwzględnić również sprzedaż dodatków, aby klienci od razu mogli zakupić przydatne dla nich akcesoria czy udogodnienia takie jak kominiarka czy karta członkowska.

Imprezy okolicznościowe

Jeśli w swojej ofercie posiadasz organizację imprez firmowych lub urodzin – skorzystaj z zorganizowanego wydarzenia grupowego. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników i klientów. Nie musisz bowiem tworzyć dodatkowych formularzy zgłoszeniowych ani żądać od klientów wysłania odpowiedniego zapytania na maila. Rezerwacji imprezy można dokonać bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego. Sam proces jest niezwykle intuicyjny, a wszystkie dodatkowe uwagi mogą zostać wprowadzone przez klientów w trakcie zakupów.

Synchronizacja z kalendarzem

Żeby mieć pewność, że żaden termin Ci nie umknie, skorzystaj z możliwości dodawania sprzedanych terminów do swojego kalendarza. W tym celu ustaw dodatkowe powiadomienia dla sprzedanych usług. Wówczas po zakupie biletu lub dokonaniu rezerwacji zostaniesz o tym poinformowany, a automatyczna synchronizacja z Kalendarzem Google sprawi, że nie przegapisz żadnego terminu.


Jak widzisz system sprzedaży Droplabs posiada wiele funkcji, które ułatwią Ci przygotowanie oferty, sprzedaż oraz łatwą rezerwację Twoich usług.

Powiązane artykuły

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Arrow-up