[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Promocja Black Friday - Sprzedaż online przez 6 miesięcy całkowicie za darmo!
Raport branżowy "Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Wybór platformy do sprzedaży – Dlaczego warto wybrać Droplabs?

Wybór platformy do sprzedaży – Dlaczego warto wybrać Droplabs?

30 listopada 2020

Sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, przez co nawet branże, które dotychczas nie działały w Internecie otwierają swoje sklepy online. Duży wpływ na zmianę rynku e-commerce ma pandemia.

W raporcie Polskiego Instytutu Ekonomicznego możemy przeczytać:
„W okresie wiosennych ograniczeń gospodarczych sprzedaż przez internet dla wielu firm okazała się jedynym dostępnym kanałem. Udział sprzedaży przez internet wzrósł gwałtownie z 5,6 proc. w styczniu i lutym 2020 r. do 8,1 proc. w marcu oraz 11,9 proc. w kwietniu. 11 500 sprzedawców przybyło na jednej z wiodących polskich platform e-commerce między styczniem a wrześniem 2020 r.”

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które umożliwiają rozpoczęcie sprzedaży internetowej. Zależnie od budżetu i potrzeb możemy skorzystać z mniej lub bardziej zaawansowanych narzędzi dedykowanych sprzedaży zarówno produktów, jak i usług.

Systemy zazwyczaj dedykowane są jednak sprzedaży produktów. W czasach, kiedy Internet stał się ważnym elementem komunikacji firm z otoczeniem, obiekty usługowe świadome są korzyści, jakie płyną z możliwości sprzedaży usług online. Niestety często uruchomienie takiej sprzedaży i jej koordynacja wydaje się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Z tego powodu staramy się udowadniać, że nie musi być to trudne, a może dać Twojej firmie wiele realnych korzyści. 

Na co warto zwrócić uwagę poszukując platformy do sprzedaży internetowej? Dlaczego warto skorzystać z Systemu Droplabs?

Zakładanie sklepu i zarządzanie ofertą

Wiele obaw dotyczących sprzedaży internetowej wiąże się z samym zakładaniem sklepu. Jesteśmy tego świadomi, dlatego zadbaliśmy o to, żeby tworzenie sklepu w naszym systemie było intuicyjne i proste. Nie musisz zatem posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, by uruchomić sklep na swojej stronie. Wystarczy postępować zgodnie z podaną w systemie krótką instrukcją i wkleić podany kod na Twoją stronę internetową. Instalacja sklepu na stronie nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Jeśli nie posiadasz strony internetowej, pomożemy Ci umieścić ofertę na naszej domenie. W razie problemów – ze wszystkim Ci pomożemy. Masz też pełną kontrolę nad dodawaną do sklepu ofertą. Dokonując zmian w sklepie nie musisz zasięgać porady programisty czy informatyka.

Masz wątpliwości? Przeczytaj co do powiedzenia na ten temat mają nasi klienci – Historie naszych klientów.

Wygląd sklepu

Kolejnym aspektem, na który warto zwrócić uwagę jest wygląd sklepu. System Droplabs dedykowany jest dla branż takich jak parki rozrywki, muzea, parki wodne czy wycieczki. Z tego względu znacząco różni się od systemów oferujących sprzedaż produktów. Funkcje dostępne w sklepie oraz jego wygląd sprawiają, że jest w pełni dostosowany do efektywnej sprzedaży biletów, karnetów oraz voucherów. Sklepy w Systemie Droplabs są minimalistyczne i intuicyjne. Dodatkowo posiadają możliwość dostosowania wyglądu przycisku, który przekieruje do oferty czy kolorystyki sklepu.

Rozwój systemu i integracje z systemami zewnętrznymi

Wybierając system do sprzedaży internetowej warto wziąć pod uwagę rozwój systemu oraz integracje z zewnętrznymi systemami. Jeśli planujesz skorzystać z gotowego rozwiązania, upewnij się, że usługodawca dba o to, by system był stale rozwijany. W Droplabs przykładamy ogromną wagę do ulepszania i rozwoju systemu. Chcemy, by zakupy były jeszcze prostsze, a klienci bardziej zadowoleni. Z tego powodu, stale wprowadzamy ulepszenia biorąc pod uwagę potrzeby przedsiębiorców oraz najnowsze trendy. Dbamy też, by nasi klienci osiągali rekordowe wyniki sprzedaży i stale rozwijali swoje sklepy, dlatego regularnie dzielimy się z nimi wiedzą udostępniając wpisy na blogu oraz w bazie wiedzy. Wiemy też, jak ważne jest śledzenie działań w sklepie internetowym. Z tego względu sklepy oparte na systemie Droplabs mają możliwość z integracji z takimi narzędziami jak Google Analytics czy Facebook Piksel, a ponadto posiadają wbudowaną funkcję monitorowania systemu sprzedaży. O monitorowaniu sprzedaży pisaliśmy tutaj.

Najlepiej przekonaj się sam – załóż konto zupełnie za darmo.


Masz pytania, a może chcesz uruchomić sprzedaż na swojej stronie internetowej? Zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected]

Prowadzisz sklep internetowy? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży.

Powiązane artykuły

10 czerwca 2019

Bilety i vouchery do Twojego obiektu w Apple Wallet

14 sierpnia 2018

Po co nam ta sprzedaż online?!

autor
Arrow-up