[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Promocja Black Friday - Sprzedaż online przez 6 miesięcy całkowicie za darmo!
Raport branżowy "Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Trendy w branży parków rozrywki i atrakcji

Trendy w branży parków rozrywki i atrakcji

11 stycznia 2021

Branża atrakcji i parków rozrywki odnotowała duży spadek z powodu COVID-19 w 2020 roku. Nastąpiło wiele zmian, które wpłynęły na komunikację, technologię oraz sprzedaż w obiektach rozrywkowych. Jak będzie wyglądał rok 2021? Jakie rozwiązania i technologie zyskają na znaczeniu w tym roku?

Technologia

Limity wejść oraz konieczność zachowania dystansu społecznego wciąż będą aktualnym tematem w 2021 r. W 2020 r. rezerwacja online, system monitorowania limitów oraz bezdotykowa kontrola biletów pomogły w usprawnieniu działalności wielu obiektów. W 2021 roku możemy spodziewać się zwiększenia popularności rozwiązań bezdotykowych zarówno w obszarze działalności pracowników, jak i klientów.

Uwaga będzie skupiona także na systemach i funkcjach, które umożliwiają ustalenie dynamicznych cen oraz limitów wejść. Możemy oczekiwać także inwestowania w sztuczną inteligencję (AI) oraz rozwiązania pozwalające na automatyzację i personalizację.

Marketing

Parki rozrywki i atrakcje postawią na komunikację za pomocą dostępnych kanałów internetowych. Obiekty nadal będą zmuszone szybko reagować na zmiany i dostosowywać swoje działania do zmieniających się potrzeb i warunków. Informacje na temat godzin otwarcia, wytycznych oraz obowiązujących limitów będą przekazywane za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W dalszym ciągu niezwykle istotne pozostanie angażowanie użytkowników w działania marki. Z tego względu warto dowiedzieć się jak wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników w swojej komunikacji. Zobacz wpis na ten temat.

Ważne będzie również budowanie społeczności i więzi z odbiorcami. Ułatwić ma to projekt Facebooka, który w ostatnim czasie zadeklarował, że polubienia znikną ze stron firmowych. Użytkownicy nie będą mieli dłużej możliwość kliknięcia „Lubię to”, jednak strony będzie można obserwować, co ma prowadzić do większych interakcji z odbiorcami.

Dynamiczne ceny

Rozwój technologiczny oraz skutki COVID-19 będą miały duży wpływ na ceny w parkach rozrywki. By choć w małym stopniu zrekompensować straty spowodowane pandemią, niektóre parki rozrywki zdecydują się na bardziej elastyczne i dostosowane ceny. Będą one zależne od terminu, długości pobytu, pogody czy sezonu.

Sprzedaż online

W wyniku pandemii na znaczeniu zyskała sprzedaż internetowa. Ograniczenia gospodarcze zmusiły wiele przedsiębiorstw do otwarcia sklepu internetowego. Zmiana dotyczy nie tylko przedsiębiorstw oferujących produkty, ale również usługi takich jak parki rozrywki, muzea czy sale zabaw.

W 2021 r. możemy spodziewać się jeszcze większych inwestycji w sprzedaż internetową. Klienci chętniej będą dokonywać rezerwacji internetowych, a udział tego kanału sprzedaży wzrośnie.


Czy Twój obiekt gotowy jest na te zmiany? Masz pytania, a może chcesz uruchomić sprzedaż na swojej stronie internetowej? Zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected]

Prowadzisz sklep internetowy? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży.

Powiązane artykuły

webinar-innowacje-w-rekreacji
14 lipca 2021

Podsumowanie: Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Arrow-up