[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Czytasz
Podsumowanie: Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

Podsumowanie: Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

12 sierpnia 2021

Kolejny webinar za nami, a to oznacza, że czas na krótkie podsumowanie.

Drugi z organizowanych przez nas webinarów nosił nazwę „Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?”. Tym razem dyskusja skupiona była wokół tematyki marketingu w branży rekreacyjnej. Zaproszeni przez nas eksperci doradzili, jak tworzyć treści, które zaciekawią internautów, jak dobierać kanały komunikacji, by dotrzeć do potencjalnych klientów i działać, by zaangażować widzów. Nie zabrakło również refleksji na temat najpopularniejszych mediów społecznościowych oraz planowania działań marketingowe przy małym budżecie. 

W panelu głos zabrali:

  • Piotr Wiecha – Właściciel Parku Rozrywki Rabkoland;
  • Piotr Śmigiel – Prezes Agencji Craft Media obsługującej klientów z branży rekreacyjnej;
  • Łukasz Dorula – Związany z OtoTatry.pl oraz agencją marketingową eJanosik;
  • Artur Warchala – Kierownik Działu Promocji Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.

Cały webinar dostępny jest tutaj.


Jaki jest współczesny konsument?

Z raportu Digital 2021 wynika, że przeciętny użytkownik spędza w Internecie ok. 7h dziennie. Dodatkowo 64% polskich użytkowników Internetu lepiej poznaje markę dzięki wyszukiwarce internetowej, a blisko co drugi – dzięki portalom społecznościowym.

Jaki jest zatem współczesny konsument, gdzie szuka informacji na temat marki, a co najważniejsze, w jaki sposób możemy dotrzeć do niego ze swoją ofertą? Podczas webinaru mogliśmy usłyszeć, co na ten temat sądzą eksperci z branży. Oto fragment ich wypowiedzi:

Podczas wymiany zdań, nie zabrakło również krótkiej dyskusji na temat sprzedaży internetowej. Czemu obiekty z branży rekreacyjnej i turystycznej coraz chętniej inwestują w sprzedaż wejściówek online? Paneliści opowiedzieli o korzyściach sprzedaży internetowej oraz jej istotnej przewadze nad sprzedażą tradycyjną.

Dobór właściwych kanałów komunikacji

Na rynku mamy coraz więcej narzędzi, za pomocą których firmy mogą komunikować się z klientami. Część z nich regularnie pojawia się na TikToku, wrzuca codzienne relacje na Instagrama, inne z kolei organizują wydarzenia na Facebooku czy edukują klientów udostępniając materiały wideo na Youtubie. Pozostaje zatem pytanie, jak dobierać kanały, by docierać do właściwych odbiorców.

Podczas panelu eksperci wyjaśnili, czym kierowali się wybierając kanały oraz jak udało im się zgromadzić grono zaangażowanych odbiorców w mediach społecznościowych. Fragment ich wypowiedzi udostępniliśmy poniżej.

Jak przyciągnąć odbiorców?

Jak przyciągnąć odbiorców? – To pytanie prawdopodobnie zadają sobie wszyscy specjaliści odpowiedzialni za promocję, którzy działają w branży rekreacyjnej. Wielu ekspertów zwraca uwagę na coraz większą obojętność wobec reklamy, ogromnym wyzwaniem pozostaje przekonanie odbiorców, by skorzystali z konkretnej oferty. Firmy muszą zatem nieźle się natrudzić – zadbać o oryginalny przekaz i nowoczesne rozwiązania, by móc wyróżnić się na tle konkurencji.

Podczas panelu mieliśmy okazję przyjrzeć się bliżej niestandardowym rozwiązaniom wdrożonym w Parku Rozrywki Rabkoland (storytelling) oraz Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu (chatbot na Messengerze). Skąd pomysł na takie inicjatywy? Jak się one sprawdzają?

Jak działać w sieci? – Poradnik

Podczas rozmowy z ekspertami zapytaliśmy również, jakie działania pozwalają im osiągać sukces w Internecie. Na co zwracać uwagę publikując materiały w sieci, a także skąd czerpać inspiracje i pomysły na nowe publikacje? Ich odpowiedzi udostępniliśmy w formie przystępnego poradnika, które można pobrać bezpłatnie tutaj.


Cały webinar dostępny jest tutaj.

Powiązane artykuły

16 października 2020

Jak wykorzystać potencjał Black Friday do sprzedaży wejściówek w sklepie internetowym?

1 października 2018

Jak pozyskać nowe klientki do salonu beauty i SPA w 5 dni?

chatbot w muzeum
18 stycznia 2021

Jak wykorzystać chatbota w muzeum?

Arrow-up