[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Bezpłatny raport branżowy "Jak polskie muzea dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Raport branżowy: Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?

Raport branżowy: Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?

29 października 2021

Przygotowaliśmy raport zawierający analizę widoczności w sieci blisko 1000 firm z branży turystycznej. Zbadaliśmy polskie obiekty pod kątem ruchu SEO, a także przyjrzeliśmy się bliżej ich działaniom w mediach społecznościowych. Opracowany ranking firm branżowych oraz wnioski z badania możesz pobrać bezpłatnie na naszej stronie.


O raporcie

Celem raportu było sprawdzenie, jak obiekty korzystające z mediów społecznościowych i stron internetowych rozwijają swój biznes. Zweryfikowaliśmy sposób, w jaki to robią i końcowe efekty. W raporcie skupiliśmy się na ruchu SEO i obecności firm w mediach społecznościowych.

Pod uwagę wzięliśmy firmy z branży turystycznej, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym oraz posiadają stronę internetową. Lista zawiera obiekty, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google, w tym m.in. mini-zoo, zagrody alpak, quady, muzea prywatne, groty solne, kulig, wycieczki zimowe, skutery śnieżne, psie zaprzęgi, paintball, parki trampolin, gokarty oraz wiele innych popularnych atrakcji. Dane zbieraliśmy i weryfikowaliśmy w od sierpnia do września 2021 roku.

Czego dowiesz się z raportu?

W raporcie znajdziesz informacje poświęcone dobieraniu kanałów marketingowych, roli SEO oraz sprzedaży online. Sprawdziliśmy również, co robią firmy generujące największy ruch SEO oraz te, z największą liczbą fanów w mediach społecznościowych. W materiale podajemy dobre praktyki oraz wskazówki opracowane na podstawie analizy liderów branży.

Nasze badanie wykazało, że najczęściej wybieranym serwisem społecznościowym jest Facebook. Swój biznes promuje za jego pomocą aż 92% analizowanych firm. Czytając raport przekonasz się, czy warto angażować się w działania na tej platformie. Sprawdzisz też, które portale społecznościowe są najchętniej wykorzystywane przez polskie atrakcje. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak wykorzystać media społecznościowe do sprzedaży internetowej.

W raporcie skupiliśmy się również na badaniu ruchu SEO. Czym właściwie jest SEO i dlaczego odgrywa tak kluczową rolę w promowaniu Twojej firmy online? Okazuje się bowiem, że atrakcje nie wykorzystują w pełni potencjału, jakim jest generowanie ruchu z SEO. Pobierz raport i sprawdź, dlaczego tak jest oraz co możesz z tym zrobić!

Powiązane artykuły

webinar-innowacje-w-rekreacji
14 lipca 2021

Podsumowanie: Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

25 stycznia 2021

Zmiany w Polskim Bonie Turystycznym

Arrow-up