Czytasz
Co się dzieje kiedy klient kupi usługę online? Jak jest o tym informowany obiekt?

Co się dzieje kiedy klient kupi usługę online? Jak jest o tym informowany obiekt?

13 września 2018

System Droplabs przywiązuje dużą wagę do informowania klientów o tym, co dzieje się w ich sklepie online. Jak wygląda potwierdzenie sprzedania wejściówki? W jaki sposób informowany zostaje obiekt, a w jaki sposób klient kupujący usługę? Odpowiadamy!

W momencie odnotowania płatności za usługę, system Droplabs automatycznie przesyła do klienta wiadomość email z podsumowaniem zamówienia oraz potwierdzeniem zamówienia w formie biletu / vouchera. Voucher lub bilet jest załącznikiem do wiadomości e-mail. W Panelu klienta, edytując konkretną usługę, możesz dostosować wygląd Vouchera.

3 opcje wejściówki do wyboru w Droplabs

Na wybranym wzorze zawsze widnieją podstawowe informacje, pozwalające zrealizować usługę, takie jak:

  • nazwa i adres obiektu usługowego,
  • data realizacji,
  • informacja dotycząca ewentualnej koniecznej rezerwacji,
  • nazwa zabiegu,
  • pełny opis usługi,
  • numer vouchera oraz unikatowy QR kod.

Opcja 1

Klasyczna wejściówka jest po prostu słownym potwierdzeniem zakupu. Jeśli nie zależy Ci na wyglądzie Vouchera możesz wybrać ten wariant. To także dobra opcja gdy prowadzisz sprzedaż biletów i zależy Ci na tym, aby można było je w jak najłatwiejszy sposób wydrukować.

Opcja 2

Wejściówka z dodatkową własną grafiką pozwala Ci na dodanie własnego zdjęcia czy projektu wejściówki. Jeśli lubisz tworzyć, masz na to czas oraz zależy Ci na konkretnym wzorze, wybierz ten wariant.

Opcja 3

Wejściówka w formie prezentowej to idealne rozwiązanie jeśli zależy Ci na bardziej estetycznym voucherze. Możesz skorzystać z gotowego szablonu przygotowanego przez Zespół Droplabs lub samodzielnie dodać wybraną przez siebie grafikę. Szablony to idealna opcja, jeśli chcesz zadbać o estetykę vouchera, ale nie masz możliwości zaprojektowania własnego wzoru. Każdy z nich dostosowany są do konkretnej okazji, np. wzór Walentynkowy czy świąteczny.

[!] Podczas procesu zakupowego, klient widzi podgląd wybranego przez Ciebie wzoru. Chociażby dlatego warto zdecydować się na estetyczną wersję, która będzie cieszyć oko i jeszcze bardziej uatrakcyjni zakup.

Jak o zakupie informowany jest obiekt?

Po odnotowaniu płatności za usługę klient od razu otrzymuje potwierdzenie zakupu oraz wejściówkę w formie Vouchera. Ty, jako właściciel obiektu, również otrzymujesz od razu informację o sprzedanej usłudze. W końcu w Droplabs masz pełną kontrolę nad ofertą i sprzedawanymi usługami. Potwierdzenie zawiera m.in. nazwę zakupionej usługi, jej cenę, oraz dane kupującego. Informacja jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail.

Dane kupującego na potwierdzeniu, które otrzymasz to imię, nazwisko i adres e-mail. Jeśli masz taką potrzebę, możesz także włączyć zbieranie numeru telefonu.
W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pisz na [email protected]

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na 
[email protected] lub skontaktuj się ze swoim opiekunem sprzedaży Droplabs.

Jeśli chcesz wprowadzić sprzedaż online na swoją stronę internetową, napisz na [email protected]. Pomożemy!


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły

21 maja 2019

Jak stworzyć post z przyciskiem Kup teraz?

Wykorzystaj w pełni potencjał Facebooka i optymalizuj swojego Fanpage'a oraz posty pod kątem sprzedaży online. Sprawdź jak!

26 października 2020

Sprzedaż i rezerwacja półkolonii w Twoim sklepie internetowym

1 października 2018

Jak pozyskać nowe klientki do salonu beauty i SPA w 5 dni?

Arrow-up