Image

Blog

23 października 2019

Jesienne oferty w Twoim sklepie online!

W najbliższym miesiącu czekają nas dwie główne okazje, które możesz wykorzystać do uatrakcyjnienia oferty swojego sklepu online i przygotowania czegoś wyjątkowego! Wykorzystaj to!  Zbliża się Halloween! Przygotuj STRASZNĄ promocję dla swoich klientów! Okresowe promocje w… Czytaj dalej

autor
20 października 2019

Strategia ofertowa dla Twojego sklepu online

Na początku tego rozdziału znów wrócę do cytatu Leonardo Da Vinci - Prostota jest szczytem wyrafinowania. Co to ma wspólnego z Twoim sklepem online i pierwszymi kampaniami? Przede wszystkim wyposażenie Twojego sklepu. To jest właśnie… Czytaj dalej

autor
20 października 2019

Jak tworzyć opisy, które sprzedają?

Postanowiliśmy podzielić się z Tobą wiedzą, która kosztowała Beatę Wiercińska - specjalistkę od marketingu w branży beauty - ponad 20 000 zł, kilkanaście tysięcy godzin pracy i kilkaset testów przeprowadzonych w różnych firmach. Jej odkrycie… Czytaj dalej

autor
19 października 2019

Jak tworzyć grafiki, które przyciągają, a nie straszą?

Estetyka grafik, które udostępniasz w swoich mediach społecznościowych czy na stronie internetowej zasadniczo pokazuje jaką jakość oferujesz. Jeśli nie chcesz lub jeszcze nie możesz inwestować we współpracę z profesjonalnym grafikiem, przeczytaj poniższy artykuł i zobacz… Czytaj dalej

autor
19 października 2019

Dwa najważniejsze elementy, które sprawiają, że sklepy online sprzedają lub giną

Wspomniane w tytule elementy są bardzo oczywiste i za pewne doskonale je znasz, niemniej jednak warto je raz jeszcze przypomnieć i podkreślić. Zrób porządny rachunek sumienia i odpowiedz sobie na pytanie czy rzeczywiście w stu… Czytaj dalej

autor
9 października 2019

Są klienci, którzy kupują tylko online

Czyli o tym jak działają sklepy online w branży turystycznej. Centrum Turystyki Majer to jedna z bardziej rozpoznawalnych firm wycieczkowych w południowej części Polski, która organizuje szereg jednodniowych wyjazdów zarówno na terenie naszego kraju jak… Czytaj dalej

autor
11 września 2019

Jak sprzedawać bilety do Aquaparku, czyli o wygodzie i swobodzie korzystania z platformy Droplabs

Mnogość atrakcji, imponujący wybór zjeżdżalni, przestronne baseny, wodne szaleństwa, bajkowe niecki dla dzieci, akwarium z prawdziwymi rekinami i wkrótce Aquaspinner, obrotowa zjeżdżalnia dostępna dotychczas tylko w Chinach. Jednym słowem - Aquapark Reda. To jeden z… Czytaj dalej

autor
9 sierpnia 2019

Przycisk zachęcający do zakupu w sklepie online

Na sukces sprzedaży internetowej składa się wiele czynników. Jednym z nich jest widoczność, a więc dostępność sklepu online znajdującego się na Twojej stronie internetowej. Im większa łatwość w dotarciu do sklepu internetowego, tym większa konwersja.… Czytaj dalej

8 sierpnia 2019

Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

Wpływ na zadowolenie klienta ma nie tylko sama usługa, ale także jakość Twojej komunikacji z klientem czy pomoc w rozwiązywaniu jego potencjalnych problemów. Ważne więc, by system wspierał obsługę klientów przed, w trakcie, jak również… Czytaj dalej

17 lipca 2019

Jak monitorować swój sklep internetowy za pomocą Google Analytics?

Jeśli chcesz prężnie rozwijać swój biznes powinieneś stale monitorować wyniki działań jakie podejmujesz i sprawdzać ich efektywność. Dzięki temu będziesz wiedział co się sprawdza, a co nie przynosi mierzalnych korzyści, w którą stronę najlepiej iść,… Czytaj dalej

Newsletter

Otrzymuj wartościowe materiały o tym jak zwiększać sprzedaż

Wyrażam zgodę na kontaktowanie się ze mną poprzez newsletter w celu informowania mnie o nowościach w Droplabs oraz akceptuję politykę prywatności. Polityka Prywatności.

Dostawaj artykuły o zwiększaniu sprzedaży na maila

Wyrażam zgodę na kontaktowanie się ze mną poprzez newsletter w celu informowania mnie o nowościach w Droplabs oraz akceptuję politykę prywatności. Polityka Prywatności.
Arrow-up