
Własny brand
Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora wydarzeń.
Zapisz się na webinar online: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!
Sklep przygotowany specjalnie dla organizatorów konferencji i warsztatów, np. warsztatów kulinarnych
Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora wydarzeń.
Wypłacaj środki pieniężne z biletów na swoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.
Ile miejsc zostało? Do kiedy trwa przedsprzedaż? Używaj różnych zabiegów marketingowych aby rozbudzić w kliencie chęć natychmiastowego zakupu.
Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.
Średnia konwersja na zakup to ponad 3% czyli dwa razy więcej niż standard branżowy. Oznacza to dla Ciebie więcej klientów, którzy z sukcesem finalizują sprzedaż.
Za pomocą naszej aplikacji na urządzenia mobilne szybko zweryfikujesz bilety i usprawnisz pracę na miejscu wydarzenia.
Z Droplabs, osoba zza granicy łatwo kupi bilet na wydarzenie w swoim ojczystym języku. Konieczność zakupu stacjonarnego w kasie, może łatwo zniechęcić taką osobę przez zakupem.
Bilety na warsztaty, np. kulinarne to jedne z bardziej popularnych prezentów na różnego rodzaju okoliczności. Nie każ fatygować się do Twojego obiektu tym, którzy chcą obdarować bliskich. Pozwól im zrobić to online!
Organizujesz wydarzenie cykliczne? Z Droplabs w prosty sposób ustawisz sprzedaż wydarzenia powtarzalnego. Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę.
Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji.
Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda
Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
Właściciel Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno
Właściciel Centrum Wspinaczkowego Mobius Studio
Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.
Dyrektor ds. Marketingu Park Wodny w Krakowie S.A.
Marketing Manager Snowdoo/Grupa COT
Właściciel Toru Sadkarting Białystok
Kierownik Parku Pomerania
Manager Toru Gokartowego SKW Racing w Skawinie
Kierownik Termy Szaflary
Specjalista ds. Turystyki w Centrum Turystyki Majer
Wizerunek firmy korzystającej z najnowszych technologii i otwartej na potrzeby współczesnego konsumenta jest niezwykle ważny w branży szkoleniowej. Buduj swoją wiarygodność i dbaj o wygodę klientów!
Konferencje i szkolenia często przyciągają osoby z innych miast i krajów. Pozwól im kupić wstęp na konferencję czy szkolenie z odpowiednim wyprzedzeniem, z dowolnego miejsca, w którym się znajdują.
Konsumenci zazwyczaj szukają ofert szkoleniowych i warsztatowych wieczorami, po godzinach pracy. Spraw, żeby nie tylko przeglądali Twoją ofertę, ale także od razu kupili bilet.
Kupowanie różnego rodzaju biletów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. Kreuj wizerunek muzeum jako nowoczesnego obiektu otwartego na potrzeby współczesnego konsumenta.
Konsumenci kupując online dokonują płatności z góry. Dzięki temu Ty masz pewność, że nie wycofają się w ostatniej chwili!
Szukając szkoleń i konferencji, potencjalni uczestnicy przeglądają oferty w Internecie. Wykorzystaj ten moment i pozwól im kupić bilet już w momencie zapoznawania się z ofertą. Nie czekaj, aż się rozmyślą!
Prowadzisz szkolenia w trybie online? Jesteś specjalistą w branży e-learningu? Oferujesz profesjonalne webinary? Sprzedaż online z Droplabs jest idealnym, a przede wszystkim prostym rozwiązaniem dla Ciebie!
Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i zobacz na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż online!
Zastanawialiście się kiedyś, jak dobór kolorów w sklepie internetowym może wpływać na sprzedaż Waszych usług? W końcu to tylko jeden z wielu elementów sklepu, nad którym nikt szczególnie się nie zastanawia, zatem wybór nie powinien… Czytaj dalej
Liczba cudzoziemców, którzy odwiedzają Polskę, z każdym rokiem rośnie. Podobną tendencję widzimy w statystykach związanych z obcokrajowcami, którzy podjęli decyzję o przeprowadzce tymczasowej lub stałej do naszego kraju. Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na obcojęzycznych turystów? Sprawdźmy, dlaczego warto przygotować atrakcję pod zagranicznych gości i jak najlepiej podejść do tego tematu.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.