Sklep online z karnetami, kursami, treningami i wejściówkami na zajęcia sportowe

Sklep przygotowany specjalnie dla obiektów sportowych, szkół tańca, klubów fitness, szkół tenisowych ​i ścianek wspinaczkowych

Dlaczego Droplabs?

Rezerwacja konkretnej daty

Klient kupując wejściówkę online może wybrać konkretną datę i godzinę zajęć, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę. 

Sprzedawaj karnety roczne i kwartalne 

Wykorzystaj impulsywne zakupu np. w okresie noworocznym, w okresie Świątecznym, aby sprzedawać najdroższe karnety. Organizuj czasowe i ilościowe promocje – z Droplabs to wszystko możliwe!

Zachowywanie ciągłości karnetów

Wykorzystaj sprzedaż internetową do zapewniania ciągłości ważności karnetów. Przykład? Kup prolongatę bez wychodzenia z domu a zachowasz dostęp do niższej ceny. Spóźnisz się? Płacisz więcej. 

Pozytywny wizerunek

Kupowanie różnego rodzaju karnetów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. To gwarancja zadowolenia i pozytywnych opinii Twoich klientów z procesu zakupowego. 

Sprzedaż na Facebooku i przez SMS

Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji.

Karnet na prezent

Karnet do klubu fitness to świetny pomysł na prezent na różnego rodzaju okoliczności: Mikołajki, Dzień Matki, urodziny, okazji jest mnóstwo! Nie każ fatygować się do Twojego obiektu tym, którzy chcą obdarować bliskich. Pozwól im zrobić to online!

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup, a także pozwalasz klientom kupować karnety o dowolnej porze, także wtedy, kiedy Twój obiekt już nie pracuje. Ponad 46% karnetów online jest kupowanych poza standardowymi godzinami pracy recepcji!

Zaufały nam najlepsze obiekty sportowe w Polsce

Pieniądze dostępne od ręki

Wypłacaj środki pieniężne z biletów na swoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.

Analityka

Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i zobacz na żywym przykładzie Lejdis Studio jak sprawdza się sprzedaży online w największej sieci szkół tańca pole dance w Polsce

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach 

Miesięczna liczba klientów odwiedzających sklepy
Średnia konwersja na zakup
Średni obrót miesięczny w sklepie online

Bądź na bieżąco

analiza biznesu
4 marca 2020

Czym jest konwersja i dlaczego powinno się ją mierzyć?

Czym jest konwersja? Konwersja to określone działanie podejmowane przez użytkowników w interakcji z Twoim sklepem internetowym. Współczynnik konwersji, z kolei, mówi o procencie użytkowników, którzy dokonali określonej akcji na Twojej stronie. Może okazać się kluczowym… Czytaj dalej

Rozpocznij bezpłatny test

Test bez zobowiązań. Testuj tak długo jak potrzebujesz!

Arrow-up