
Efektywniejsza sprzedaż czasowych kursów
Klienci przed kupnem czasowego kursu najpierw dokładnie studiują program i harmonogram w Internecie. Pozwól im spontanicznie nabyć kurs już na etapie zapoznawania się z ofertą. Nie daj im się rozmyślić!
Zapisz się na webinar online: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!
Sklep przygotowany specjalnie dla szkół językowych
Klienci przed kupnem czasowego kursu najpierw dokładnie studiują program i harmonogram w Internecie. Pozwól im spontanicznie nabyć kurs już na etapie zapoznawania się z ofertą. Nie daj im się rozmyślić!
Dzięki sprzedaży online otrzymujesz płatność za cały kurs z góry. Nie musisz czekać do jego zakończenia. To Twoje zabezpieczenie i gwarancja zarobku.
Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilka minut i minimum potrzebnych danych.
Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup, a także pozwalasz klientom kupować kursy o dowolnej porze, także wtedy, kiedy Twój obiekt już nie pracuje.
Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji.
Kupowanie różnego rodzaju kursów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. To gwarancja zadowolenia i pozytywnych opinii Twoich klientów z procesu zakupowego.
W Droplabs możesz z łatwością ustawić dwie wersje językowe opisu oferowanego kursu. To duże ułatwienie dla obcokrajowców, mieszkających w Polsce, którzy chcą nauczyć się języka polskiego.
Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i zobacz na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż online!
Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda
Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
Właściciel Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno
Właściciel Centrum Wspinaczkowego Mobius Studio
Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.
Dyrektor ds. Marketingu Park Wodny w Krakowie S.A.
Marketing Manager Snowdoo/Grupa COT
Właściciel Toru Sadkarting Białystok
Kierownik Parku Pomerania
Manager Toru Gokartowego SKW Racing w Skawinie
Kierownik Termy Szaflary
Specjalista ds. Turystyki w Centrum Turystyki Majer
Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich… Czytaj dalej
Podstawą dobrze zarządzanej atrakcji turystycznej jest skuteczna obsługa klienta. Jest ona nieodłączną częścią doświadczenia odwiedzających. Mowa tu jednak nie tylko o obsłudze na miejscu, a o kompleksowym wsparciu klientów: od pierwszego kontaktu i zakupu biletów, poprzez czas spędzony w atrakcji, aż po nawiązanie stałej relacji z klientem.
Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich podstawie możesz nie tylko usprawnić działanie obiektu i jego kadry, a także doprecyzować grupy docelowe i ich zainteresowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić badanie zadowolenia klienta w turystyce.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.