Bezpłatny dostęp do szkoleń

Dla zarządzających atrakcjami turystycznymi

Otrzymaj dostęp do paczki bezpłatnych nagrań dedykowanych specjalistom z branży turystycznej – parków rozrywki, muzeów, atrakcji czy aquaparków.

Uzyskaj dostęp do szkolenia

Podając dane oraz klikając "Oglądaj" wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Droplabs Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Grodzka 42/1, 31-044 Kraków, KRS: 0000468242, NIP:6772375967, REGON: 12289459500000 w celu przesyłania drogą elektroniczną, na wskazany adres email informacji handlowych, w tym wiadomości związanych z raportem, produktów i usług, promocji oraz ofert. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do danych, ich sprostowania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Oświadczasz także, że zapoznałeś się z Klauzulą informacyjną: https://droplabs.pl/regulaminy/klauzula-informacyjna/

Korzystaj z wiedzy specjalistów z branży

Webinary zawierają rozmowy praktyków działających w branży turystycznej – specjalistów ds. marketingu, obsługi klienta, sprzedaży, ale również właścicieli i zarządzających największymi obiektami turystycznymi w Polsce.

Każda dyskusja poświęcona jest innym, istotnym w branży turystycznej, zagadnieniom – związanym z obsługą klienta, marketingiem oraz przyjmowaniem klientów grupowych.

Zyskaj nowy punkt widzenia, przydatną wiedzę i inspirację do działania, które realnie przełożą się na rozwój Twojego obiektu. Przedstawione pomysły i rozwiązania pomogą Ci w lepszej komunikacji z klientami, zwiększeniu sprzedaży i sprawniejszej obsłudze gości.

1. Obsługa klienta

Poznaj największe trendy w branży atrakcji turystycznych. Jaki jest współczesny konsument? Posłuchaj, jak dostosować obsługę klienta i sprzedaż, by do niego dotrzeć!

Marketing dla atrakcji turystycznych - Droplabs

2. Marketing

Sprawdź, jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna. Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Zobacz, co radzą specjaliści z branży turystycznej.

3. Wejścia grupowe

Dowiedz się, jak przyjmować grupy w obiekcie turystycznym. Jak tworzyć ofertę dla grup i docierać do osób odpowiedzialnych? Sprawdź, co na ten temat mówią praktycy!

Co zyskasz oglądając serię?

Wiedzę na temat dobrych praktyk w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta atrakcji turystycznych.

Inspiracje i pomysły na nowe inicjatywy oraz kampanie, które sprawią, że z Twoich usług skorzysta jeszcze większa liczba klientów.

Perspektywę specjalistów obsługujących zarówno niewielkie obiekty publiczne, jak i znane atrakcje prywatne.

Sprawdzone porady zebrane przez praktyków działających w branży.

Partnerzy merytoryczni

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy do Twojej dyspozycji.