Jak działać w sieci?

Poradnik dla branży rekreacyjnej i turystycznej

Z raportu Digital 2021 wynika, że przeciętny użytkownik spędza w Internecie ok. 7h dziennie. Dodatkowo 64% polskich użytkowników internetu poznaje markę lepiej dzięki wyszukiwarce internetowej, a blisko co drugi - dzięki portalom społecznościowym. Działanie w sieci jest w dzisiejszych czasach niezbędne, by zdobyć klientów i komunikować się z odbiorcami.

Zapytaliśmy ekspertów z branży rekreacyjnej i turystycznej, jakie działania pomagają im zdobywać fanów w internecie. Ich odpowiedzi udostępniliśmy w formie przejrzystego poradnika.

Możesz pobrać go bezpłatnie wypełniając formularz poniżej.

Dostęp do poradnika

Podając dane oraz klikając "Odtwórz nagranie" wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Droplabs Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Grodzka 42/1, 31-044 Kraków, KRS: 0000468242, NIP:6772375967, REGON: 12289459500000 w celu przesyłania drogą elektroniczną, na wskazany adres email informacji handlowych, w tym wiadomości związanych z raportem, produktów i usług, promocji oraz ofert. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do danych, ich sprostowania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Oświadczasz także, że zapoznałeś się z Klauzulą informacyjną: https://droplabs.pl/regulaminy/klauzula-informacyjna/

Sprawdzone wskazówki

Dobór kanałów wykorzystywanych w komunikacji z klientami i tworzenie treści, które okażą się wartościowe to spore wyzwanie. Dodatkowo mimo wielu wysiłków, działania w internecie często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Pozostaje zatem pytanie - jak działać w sieci?

Zobacz, co możesz zrobić, by Twoje działania były bardziej skuteczne. Zapytaliśmy ekspertów, na co zwracają uwagę publikując materiały w sieci, jakie działania pomagają im zdobywać fanów w Internecie, skąd czerpać inspiracje i co robić, by publikowane treści wzbudzały zaangażowanie.

Poradnik zawiera cenne wskazówki i uwagi, które mogą okazać się przełomowe w Twojej codziennej działalności.

Pobierz bezpłatny poradnik i zobacz, co możesz zrobić, by i Twoja firma mogła skutecznie komunikować się w sieci.