Analiza obiektów wykazała, że najczęściej wybieranym serwisem społecznościowym jest Facebook. Swój biznes promuje za jego pomocą aż 92% firm.
Platforma jest doskonałym narzędziem do wchodzenia w interakcję z klientami oraz do budowania wizerunku firmy. Pozwala również na zamieszczenie podstawowych informacji o placówce, takich jak adres, godziny otwarcia, mail i telefon. Z raportu dowiesz się, jakie korzyści przyniesie Ci obecność w tym serwisie oraz jak wykorzystać tę platformę do sprzedaży internetowej.
Na drugim miejscu pod względem popularności znalazł się Instagram, który podobnie jak Facebook umożliwia dodawanie zdjęć i relacji, postów i linkowanie do strony internetowej firmy. Korzysta z niego 45% firm. Okazuje się, że Instagram jest doskonałą platformą do wypromowania Twojej firmy. Czytając raport, masz okazję przekonać się, jak robią to firmy z branży atrakcji turystycznych!
W raporcie skupiliśmy się także na badaniu ruchu SEO. Jego analiza pozwoliła nam na kilka istotnych wniosków. Okazuje się, że firmy z branży turystycznej nie wykorzystują potencjału, jakim jest generowanie ruchu z SEO. Pobierz raport i przekonaj się, czemu tak jest.