Raport branżowy jesień 2021

Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?

994 przebadane firmy

Zbadaliśmy 994 atrakcje turystyczne

Dobre praktyki liderów branży

Poznaj liderów branży oraz ich dobre praktyki​​

Ranking obiektów branżowych

Sprawdź, czy Twoja atrakcja znalazła się w raporcie!​​

Co znajdziesz w raporcie?

W raporcie analizujemy ruch SEO oraz obecność w mediach społecznościowych prawie 1000 firm z branży atrakcji turystycznych. Pod uwagę wzięliśmy firmy z branży turystycznej, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym oraz posiadają stronę internetową. Lista zawiera firmy, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google. Dane były zbierane i weryfikowane w okresie od sierpnia do września 2021 roku.

Wyszukiwane obiekty należą do kategorii: mini-zoo, zagroda alpak, quady, muzeum prywatne, papugarnia, grota solna, laser tag, escape room, studio VR, tunele aerodynamiczne, jazda terenowa, stadnina konna, wycieczki samochodami terenowymi, kulig, wycieczki zimowe, skutery śnieżne, psie zaprzęgi, paintball, park trampolin, wrotki, rolki, lodowisko, sala zabaw, bilard, gokarty.

Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?​

Analiza obiektów wykazała, że najczęściej wybieranym serwisem społecznościowym jest Facebook. Swój biznes promuje za jego pomocą aż 92% firm. 

Platforma jest doskonałym narzędziem do wchodzenia w interakcję z klientami oraz do budowania wizerunku firmy. Pozwala również na zamieszczenie podstawowych informacji o placówce, takich jak adres, godziny otwarcia, mail i telefon. Z raportu dowiesz się, jakie korzyści przyniesie Ci obecność w tym serwisie oraz jak wykorzystać tę platformę do sprzedaży internetowej.

Na drugim miejscu pod względem popularności znalazł się Instagram, który podobnie jak Facebook umożliwia dodawanie zdjęć i relacji, postów i linkowanie do strony internetowej firmy. Korzysta z niego 45% firm. Okazuje się, że Instagram jest doskonałą platformą do wypromowania Twojej firmy. Czytając raport, masz okazję przekonać się, jak robią to firmy z branży atrakcji turystycznych!

W raporcie skupiliśmy się także na badaniu ruchu SEO. Jego analiza pozwoliła nam na kilka istotnych wniosków. Okazuje się, że firmy z branży turystycznej nie wykorzystują potencjału, jakim jest generowanie ruchu z SEO. Pobierz raport i przekonaj się, czemu tak jest.

600
Przebadane firmy​
0
Stron wartościowej wiedzy
0
Rodzajów atrakcji

Patroni medialni

PROkarting to serwis motoryzacyjny skupiający się głównie na profesjonalnym jak i halowym sporcie kartingowym. Znajdziecie w nim aktualności z kraju i ze świata, recenzje, testy, porady i wiele więcej motoryzacyjnych nowinek.

PROkarting.pl

Parkmag jest internetowym portalem newsowym dla właścicieli, managerów i osób zainteresowanych rynkiem atrakcji turystycznych, atrakcji spędzenia wolnego czasu, w tym szczególnie parków rozrywki.

parkmag.pl

Emotions Group – specjaliści w reklamie parków rozrywki i atrakcji turystycznych. Kompleksowo promujemy to, co sprawia ludziom radość. Postaw na skuteczny marketing swojej firmy.

emotionsgroup.pl

Partner merytoryczny

Prowadzimy kampanie Google Ads zarówno dużych firm, jak i małych lokalnych biznesów.
Pozycjonujemy i optymalizujemy strony każdej wielkości, za każdym razem dopasowując budżet do skali działań. Jesteśmy wsparciem w zakresie prowadzenia kampanii na Facebooku oraz prowadzimy szkolenia otwarte i chętnie dzielimy się wiedzą na konsultacjach.

devagroup.pl