Seria webinarów 

skierowana do branży rekreacyjnej i turystycznej

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogę Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Seria webinarów dedykowana jest wszystkim działającym w branży rekreacyjnej i turystycznej.

Dołącz do cyklu bezpłatnych spotkań, w których eksperci z branży podzielą się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Każdy panel poświęcony będzie innym zagadnieniom. Porozmawiamy m.in. o nowoczesnej obsłudze klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, wyzwaniach związanych z pandemią czy skutecznych działaniach w Internecie.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Partnerzy merytoryczni

Paneliści

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Piotr Wiecha

Właściciel
Rabkoland

Piotr Śmigiel

Prezes Agencji
Craft Media

Łukasz Dorula

Związany z OtoTatry.pl
i agencją marketingową eJanosik

Artur Warchala

Kierownik Działu Promocji
Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Jakub Paczyński

Prezes Kolejkowa
i Właściciel Karkonoskich Tajmnic

Dariusz Deja

Manager ds. Organizacyjnych
i Programowych, Zamek Golubski

Krystian Borkowski

Założyciel Agencji Emotions Group

Marcin Jamróz

CEO Berg Technologies

Artur Koperwas

Kierownik Działu Marketingu, Organizacji Imprez i Sponsoringu MOSiR Lublin

Szymon Walter

Współzałożyciel
Rogalowego Muzeum Poznania

Kinga Banaśkiewicz

Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb

Plan webinarów
  1. 14.06.2022
    Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!
  2. 10.05.2022
    Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych
  3. 15.03.2022
    Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie
  4. 06.10.2021
    Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
  5. 21.07.2021
    Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?
  6. 16.06.2021
    Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Oglądaj na żądanie

Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, na którym Kinga Banaśkiewicz, Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb, która specjalizuje się w działaniach SEO, SEM oraz Social Mediach, dzieli się szeroką wiedzą w zakresie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

W trakcie majowego webinaru wraz z ekspertami branży turystycznej omawialiśmy temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach: Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje? Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy? Jak wygląda obsługa gości na miejscu? Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Webinar od Droplabs - Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie

Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie

Jedyne takie szkolenie online, na którym dowiesz się, jak efektywnie wypromować swoją atrakcję! Czy dbanie o wizerunek w internecie naprawdę jest ważne? Jakie rozwiązania są niezbędne, aby zwiększyć sprzedaż biletów? Jak rozpocząć efektywne działania marketingowe atrakcji turystycznej?

Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej

Kolejny raz eksperci z branży podzielą się doświadczeniami i podpowiedzą, co robić, by skutecznie sprzedawać usługi. Tym razem przyjrzymy się bliżej sprzedaży i obsłudze biletów grupowych. Dlaczego oferta kierowana do grup jest inna niż ta dedykowana klientom indywidualnym? Jakie są potrzeby zorganizowanych grup? Jak wygląda cała procedura sprzedaży usług? Zapraszamy do wysłuchania webinaru!

logo-webinar

Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Arrow-up