[Webinar 21.07 godz. 11:00]  Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

Najbliższy webinar

 Marketing w branży rekreacyjnej:
Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

21 Lipca 2021 11:00

iMac
Online
Clock
11:00
Ticket
Bezpłatnie

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

 

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogę Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Seria webinarów dedykowana jest wszystkim działającym w branży rekreacyjnej.

Dołącz do cyklu bezpłatnych spotkań, w których eksperci z branży podzielą się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Każdy panel poświęcony będzie innym zagadnieniom. Porozmawiamy m.in. o nowoczesnej obsłudze klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, wyzwaniach związanych z pandemią czy skutecznych działaniach w Internecie.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Partnerzy merytoryczni

Paneliści

 

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Piotr Wiecha

Właściciel
Rabkoland

Piotr Śmigiel

Prezes Agencji Craft Media

Artur Warchala

Kierownik Działu Promocji Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Łukasz Dorula

Związany z OtoTatry.pl oraz agencją marketingową eJanosik

Plan webinarów

  1. Wkrótce
    Szczegóły wkrótce
  2. 21.07.2021 11:00
    Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?
  3. 16.06.2021 11:00
    Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Oglądaj na żądanie

Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Arrow-up