[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Bezpłatny raport branżowy "Jak polskie muzea dbają o widoczność w sieci?"
[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej

Seria webinarów 

skierowana do branży rekreacyjnej i turystycznej

iMac
Online
Clock
11:00
Ticket
Bezpłatnie

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogę Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Seria webinarów dedykowana jest wszystkim działającym w branży rekreacyjnej i turystycznej.

Dołącz do cyklu bezpłatnych spotkań, w których eksperci z branży podzielą się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Każdy panel poświęcony będzie innym zagadnieniom. Porozmawiamy m.in. o nowoczesnej obsłudze klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, wyzwaniach związanych z pandemią czy skutecznych działaniach w Internecie.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Partnerzy merytoryczni

Paneliści

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Piotr Wiecha

Właściciel
Rabkoland

Piotr Śmigiel

Prezes Agencji
Craft Media

Łukasz Dorula

Związany z OtoTatry.pl oraz agencją marketingową eJanosik

Artur Warchala

Kierownik Działu Promocji Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Plan webinarów
  1. 06.10.2021 11:00
    Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
  2. 21.07.2021 11:00
    Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?
  3. 16.06.2021 11:00
    Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Oglądaj na żądanie

Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej

Kolejny raz eksperci z branży podzielą się doświadczeniami i podpowiedzą, co robić, by skutecznie sprzedawać usługi. Tym razem przyjrzymy się bliżej sprzedaży i obsłudze biletów grupowych. Dlaczego oferta kierowana do grup jest inna niż ta dedykowana klientom indywidualnym? Jakie są potrzeby zorganizowanych grup? Jak wygląda cała procedura sprzedaży usług? Zapraszamy do wysłuchania webinaru!

logo-webinar

Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Arrow-up