Panel Innowacje w rekreacji: 

Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19

O panelu

Zdobądź wiedzę, inspirację i nowy punkt widzenia, które pomogę Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Eksperci z branży podzielili się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań.

Nie zabrakło również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Oglądając webinar dowiesz się:

Partnerzy merytoryczni

Paneliści

 

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Zobacz fragmenty

Dodatkowe materiały

Reklama w social mediach dla atrakcji turystycznych - Webinar Droplabs
19 maja 2022

Webinar: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

Wakacje już wkrótce, dlatego czas zorganizować ostatnie przygotowania przed sezonem letnim w atrakcjach turystycznych! Stworzyliśmy Akademię Atrakcji Turystycznych, aby wspierać właścicieli i managerów w rozwoju ich obiektów. Właśnie dlatego już 14 czerwca odbędzie się kolejny… Czytaj dalej

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Arrow-up