BEZPŁATNY WEBINAR

Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów branży turystycznej

Dlaczego warto dołączyć?

Wydarzenie jest bezpłatne

Zależy nam na rozwoju branży atrakcji turystycznych oraz podnoszeniu kwalifikacji managerów, dlatego nasze webinary są bezpłatne.

Praktyczna wiedza

Udział w panelu wezmą doświadczeni praktycy branży turystycznej, którzy podzielą się swoim doświadczeniem i praktycznymi wskazówkami.

Otrzymasz certyfikat

Każdy obecny na webinarze online gość otrzyma certyfikat uczestnictwa, w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych.

Tematy omawiane w ramach panelu

Klienci zagraniczni w Polsce

Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje? Jak wpłynął Covid na liczbę odwiedzających?

Największe wyzwania

Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy?

Obsługa obcojęzycznych klientów na miejscu

Jak wygląda obsługa gości na miejscu? Czy personel atrakcji powinien posługiwać się językami obcymi?

Marketing dla atrakcji turystycznych - Droplabs

Tworzenie dedykowanej oferty i promocja

Czy niezbędnym jest tworzenie dedykowanej oferty? Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Paneliści

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli Bochnia

 

Partnerzy merytoryczni