Czytasz
Jak odbywa się rozliczenie między Twoją firmą, Droplabs i pośrednikiem płatności?

Jak odbywa się rozliczenie między Twoją firmą, Droplabs i pośrednikiem płatności?

10 listopada 2022

Podobnie jak i przy zawarciu umowy z pośrednikiem, tak i przy samym rozliczeniu warto rozdzielić tę współpracę na 2 osobne przypadki: Blue Media oraz inni pośrednicy.

Rozliczenie z Droplabs i Blue Media podczas trwania umowy

Po dokonaniu zakupu przez klienta środki gromadzone są na Twoim subkoncie utworzonym przez Blue Media. Z tych środków pobierana jest prowizja pośrednika płatności oraz prowizja i abonament Droplabs (potrącane są w momencie zlecenia przez Ciebie wypłaty środków). Ponadto, kiedy chcesz zlecić zwrot za wejściówkę poprzez Panel, zwracane środki również przekazywane są z Twojego subkonta na konto klienta.

Wypłata środków jest możliwa w dowolnym momencie. Możesz ją zlecić przez Panel Droplabs, przechodząc do zakładki SPRZEDANE > WYPŁATA ŚRODKÓW > ZLEĆ WYPŁATĘ. Środki są przelewane natychmiastowo na zweryfikowane wcześniej konto bankowe Twojej firmy. 

Po każdym zakończonym miesiącu, pierwszego dnia miesiąca Droplabs wysyła do Ciebie fakturę za ubiegły miesiąc oraz raport sprzedaży, który posiada dane z zamówień z całego miesiąca. E-mail wysyłany jest zawsze na adres wskazany w panelu jako “Adres e-mail do otrzymywania faktur”. 

Pierwszego dnia miesiąca zlecana jest również automatyczna wypłata środków na konto Twojej firmy, a także pobierane są  opłaty dla Droplabs i Blue Media, jeśli podczas trwania miesiąca nie zostały już pobrane.

Po całym miesiącu otrzymasz także fakturę od Blue Media za prowizję naliczoną za miniony miesiąc. Faktura jest przesyłana bezpośrednio przez Blue Media na adres wskazany w formularzu do otrzymywania faktur.

Mimo automatycznego pobierania środków czasem może się zdarzyć, że środki nie będą wystarczające do opłacenia faktury. Wtedy otrzymasz fakturę, na której będzie widnieć kwota do zapłaty. Wskazaną kwotę należy wtedy przesłać przelewem na numer rachunku bankowego Droplabs wskazany na fakturze.

Jeśli posiadasz zaległości w opłacaniu faktur, których termin płatności już minął, wypłaty mogą zostać zablokowane przez system, na podstawie zapisów Regulaminu Usług Droplabs. Odblokowanie możliwości wypłat jest możliwe po odnotowania zaległej kwoty na naszym koncie.

Rozliczenie z innym pośrednikiem płatności podczas trwania umowy

W przypadku wyboru innego pośrednika płatności niż Blue Media, rozliczenie z Droplabs wygląda w podobny sposób, jednak w tym przypadku faktura za nasze usługi nie będzie opłacana automatycznie, co skutkuje comiesięczną koniecznością zlecania przelewu ręcznie.

W przypadku innego pośrednika płatności niż Blue Media sam zajmujesz się aktywacją konta, a sposób, w jaki się rozliczysz z pośrednikiem, zależny jest od Twojej umowy i możliwości, jakie inny pośrednik oferuje. 

Masz pytania? Napisz do nas na [email protected] – sprawdzimy każde rozliczenie oraz wyjaśnimy wszystkie wątpliwości!

Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania - napisz na [email protected]. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online, ale chcesz to zmienić - napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up