FunkcjeBranżeBlogMateriałyBaza wiedzyCennik
Umów demo

Jak ustawić sprzedaż wewnętrzną w Panelu?

Kanał sprzedaży wewnętrznej w Panelu Droplabs jest zakładany automatycznie dla każdego obiektu w momencie uruchamiania modułu. Co więcej, w każdym obiekcie powstanie tyle kanałów ile jest łącznie obiektów w ramach firmy. W Ten właśnie sposób pracownicy różnych obiektów w ramach jednej firmy mogą sprzedawać swoje nawzajem usługi. Czytaj więcej ➟

Jak zainstalować aplikację PWA panelu Droplabs

Istnieje możliwość zainstalowania panelu Droplabs jako aplikacji w PWA, czyli aplikacji internetowej działającej jak tradycyjna aplikacja mobilna, którą można zamieścić na pulpicie telefonu. Dzięki aplikacji PWA można wygodnie przechodzić do kontroli dostępu w panelu, aby skanować wejściówki i logować ich wykorzystanie. Czytaj więcej ➟

Analiza statystyk sprzedaży biletów atrakcji za pomocą konta Google Analytics 4

Jeśli chcesz prężnie rozwijać swój biznes, powinieneś stale monitorować wyniki działań, jakie podejmujesz, i sprawdzać ich efektywność. Dzięki temu będziesz wiedział, co się sprawdza, a co nie przynosi mierzalnych korzyści, w którą stronę najlepiej iść, a na co nie tracić czasu i pieniędzy. Na tej podstawie łatwiej będzie dobierać skuteczną ofertę i planować komunikację z klientami. Czytaj więcej ➟

Kontrola dostępu przez Panel: kamera, skaner, wyszukiwarka

Czytaj więcej ➟

Integracja konta Droplabs z usługą eparagony.pl

Integracja zapewnia automatyzację fiskalizacji sprzedaży za pomocą generowanych i wysyłanych do klientów eparagonów. Czytaj więcej ➟

Zlecenie wypłaty środków

Jeśli pomyślnie zweryfikowaliśmy numer rachunku bankowego, na który domyślnie mają wpływać środki ze sprzedaży internetowej, mamy jednocześnie możliwość zlecenia wypłaty. Czytaj więcej ➟

Jak zawrzeć umowę z pośrednikiem płatności?

System Droplabs umożliwia podłączenie pod swoje konto kilku różnych pośredników płatności. Domyślnym pośrednikiem w systemie jest Autopay S.A. (wcześniej Blue Media), ale w razie zainteresowania i potrzeby można realizować płatności poprzez szereg innych pośredników, jak np. Przelewy24, Viva Wallet i GoPay, jednak w takiej sytuacji nie wszystkie opcje panelu mogą być dostępne... Czytaj więcej ➟

Dodanie sklepu online do strony internetowej

Czytaj więcej ➟

Jak odbywa się rozliczenie między Twoją firmą, Droplabs i pośrednikiem płatności?

Podobnie jak i przy zawarciu umowy z pośrednikiem, tak i przy samym rozliczeniu warto rozdzielić tę współpracę na 2 osobne przypadki: Autopay S.A. (wcześniej Blue Media) oraz inni pośrednicy... Czytaj więcej ➟

Dodanie przycisku “Kup w witrynie” na Facebooku

Mając aktywnie prowadzony fanpage z zaangażowanymi użytkownikami, jesteś w stanie przekształcać ich w klientów. Czytaj więcej ➟

Jak wygenerować bezpośredni link do zakupu konkretnej usługi?

Jeśli zależy Ci na promowaniu konkretnej usługi znajdującej się w ofercie Twojego sklepu online bądź chcesz kogoś przekierować prosto do danej usługi aby mógł ją kupić internetowo możesz wygenerować bezpośredni link. Możesz także korzystać z tej opcji jeśli chcesz zamieścić taki link w poście na Facebooku czy Instagramie. Dzięki temu klient będzie skupiony na konkretnej usłudze. Wówczas promowana oferta będzie wyróżniona na samej górze sklepu. Czytaj więcej ➟

Dostarczanie zamówienia do klienta przez partnera B2B

Czytaj więcej ➟

Zlecenie zwrotu wejściówek

Czytaj więcej ➟

Pobranie i wysłanie biletów na adres e-mail klienta

Czytaj więcej ➟

Zalogowanie wykorzystania wejściówki z poziomu modułu obsługi klienta

Czytaj więcej ➟

Zmiana terminu wykorzystania wejściówki

Czytaj więcej ➟

Zmiana adresu e-mail

Czytaj więcej ➟

Zakup biletów na fakturę

Czytaj więcej ➟

Moduł obsługi klienta w Panelu Droplabs

Czytaj więcej ➟

Trudności z dotarciem biletu na adres e-mail klienta

Czytaj więcej ➟

Integracja z Google Tag Manager

Jedną z najważniejszych możliwości, które otwierają się przed sprzedawcą czy właścicielem atrakcji, jest dostęp do całego szeregu opcji śledzenia i analizy zarówno dokonanych sprzedaży, jak i ruchu użytkowników w ramach witryny. Za pomocą tych szczegółowych danych można zwiększyć konwersję, optymalizować stronę internetową, a nawet pozyskiwać inspiracje dla kampanii marketingowych i remarketingu, czy też działań promocyjnych.... Czytaj więcej ➟

Integracja sklepu z Facebook Piksel

Piksel Facebooka to fragment kodu, który powie Ci, ilu użytkowników odwiedziło Twoją stronę, dodało ofertę do koszyka lub wyświetliło zakupiony voucher. To inteligentny system, który pozwoli Ci na poznanie swojego odbiorcy, jego preferencji i zachowań.... Czytaj więcej ➟

Ustawienie przekreślonych cen zgodnie z Dyrektywą Omnibus w Panelu Droplabs

Dyrektywa Omnibus uchwalona przez Unię Europejską 27 listopada 2019 roku, wprowadziła szereg zmian i rozwiązań, które przede wszystkim mają na celu chronić konsumentów przed nieuczciwymi cenami. Wpłynęło to m.in. na funkcjonowanie zarówno sklepów prowadzonych w formie stacjonarnej, jak i na rynek e-commerce... Czytaj więcej ➟

Zarządzanie kontami użytkowników

W Panelu Droplabs masz możliwość stworzenia osobnych kont dla swoich pracowników, dzięki czemu będą oni mieli dostęp do różnych funkcji sklepu internetowego. Tworząc konto poszczególnych użytkowników masz możliwość nadania im wybranych uprawnień. Jesteś w stanie zdecydować czy Twój pracownik będzie miał jedynie możliwość podstawowej obsługi klienta, czy bez przeszkód będzie mógł dokonywać większych zmian w wejściówkach i sklepie internetowym... Czytaj więcej ➟
O firmie
Droplabs sp. z o.o.
Na Zjeździe 11
30-527 Kraków
NIP: 6772375967
KRS: 0000468242
kontakt@droplabs.pl
facebook.com/droplabspl
© Droplabs sp. z o.o.
Polityka PrywatnościRegulamin UsługKlauzula Informacyjna (RODO)Kariera