Kanał sprzedaży wewnętrznej w Panelu Droplabs jest zakładany automatycznie dla każdego obiektu w momencie uruchamiania modułu. Co więcej, w każdym obiekcie powstanie tyle kanałów ile jest łącznie obiektów w ramach firmy. W Ten właśnie sposób pracownicy różnych obiektów w ramach jednej firmy mogą sprzedawać swoje nawzajem usługi. Czytaj więcej ➟
Istnieje możliwość zainstalowania panelu Droplabs jako aplikacji w PWA, czyli aplikacji internetowej działającej jak tradycyjna aplikacja mobilna, którą można zamieścić na pulpicie telefonu. Dzięki aplikacji PWA można wygodnie przechodzić do kontroli dostępu w panelu, aby skanować wejściówki i logować ich wykorzystanie. Czytaj więcej ➟
Jeśli chcesz prężnie rozwijać swój biznes, powinieneś stale monitorować wyniki działań, jakie podejmujesz, i sprawdzać ich efektywność. Dzięki temu będziesz wiedział, co się sprawdza, a co nie przynosi mierzalnych korzyści, w którą stronę najlepiej iść, a na co nie tracić czasu i pieniędzy. Na tej podstawie łatwiej będzie dobierać skuteczną ofertę i planować komunikację z klientami. Czytaj więcej ➟
System Droplabs umożliwia podłączenie pod swoje konto kilku różnych pośredników płatności. Domyślnym pośrednikiem w systemie jest Autopay S.A. (wcześniej Blue Media), ale w razie zainteresowania i potrzeby można realizować płatności poprzez szereg innych pośredników, jak np. Przelewy24, Viva Wallet i GoPay, jednak w takiej sytuacji nie wszystkie opcje panelu mogą być dostępne... Czytaj więcej ➟
Jeśli zależy Ci na promowaniu konkretnej usługi znajdującej się w ofercie Twojego sklepu online bądź chcesz kogoś przekierować prosto do danej usługi aby mógł ją kupić internetowo możesz wygenerować bezpośredni link. Możesz także korzystać z tej opcji jeśli chcesz zamieścić taki link w poście na Facebooku czy Instagramie. Dzięki temu klient będzie skupiony na konkretnej usłudze. Wówczas promowana oferta będzie wyróżniona na samej górze sklepu. Czytaj więcej ➟
Jedną z najważniejszych możliwości, które otwierają się przed sprzedawcą czy właścicielem atrakcji, jest dostęp do całego szeregu opcji śledzenia i analizy zarówno dokonanych sprzedaży, jak i ruchu użytkowników w ramach witryny. Za pomocą tych szczegółowych danych można zwiększyć konwersję, optymalizować stronę internetową, a nawet pozyskiwać inspiracje dla kampanii marketingowych i remarketingu, czy też działań promocyjnych.... Czytaj więcej ➟
Dyrektywa Omnibus uchwalona przez Unię Europejską 27 listopada 2019 roku, wprowadziła szereg zmian i rozwiązań, które przede wszystkim mają na celu chronić konsumentów przed nieuczciwymi cenami. Wpłynęło to m.in. na funkcjonowanie zarówno sklepów prowadzonych w formie stacjonarnej, jak i na rynek e-commerce... Czytaj więcej ➟
W Panelu Droplabs masz możliwość stworzenia osobnych kont dla swoich pracowników, dzięki czemu będą oni mieli dostęp do różnych funkcji sklepu internetowego. Tworząc konto poszczególnych użytkowników masz możliwość nadania im wybranych uprawnień. Jesteś w stanie zdecydować czy Twój pracownik będzie miał jedynie możliwość podstawowej obsługi klienta, czy bez przeszkód będzie mógł dokonywać większych zmian w wejściówkach i sklepie internetowym... Czytaj więcej ➟