W przypadku, kiedy chcesz umożliwić klientowi zakup biletu od swojego partnera biznesowego (np. współpracującego hotelu, pensjonatu, biura podróży), możesz to w łatwy sposób zrobić korzystając z poniższej instrukcji.
1. W Panelu Zakupów wybierz opcję Kupowanie.
2. Wybierz usługi, które chcesz zakupić dla klienta. Dodaj je do koszyka, a następnie kliknij przycisk Przejdź do koszyka.
3. Zapoznaj się z warunkami i dokończ transakcję.
4. Możesz dostarczyć klientowi potwierdzenie wraz z wejściówką na kilka sposobów:
- pobierając je, drukując i wręczając klientowi osobiście,
- przekierowując otrzymany e-mail do klienta,
- szybko i wygodnie, wysyłając wejściówkę bezpośrednio na adres e-mail klienta.
Wybierając opcję Prześlij e-mail na adres klienta ważne jest, by zapoznać klienta z warunkami przetwarzania jego danych osobowych. Formularz zgody wraz z Klauzulą informacyjną znajdziesz tutaj lub klikając w link znajdujący się pod adresem e-mail.
Po uzupełnieniu adresu e-mail klienta, zatwierdzeniu jego zgody oraz zapoznaniu się klienta z klauzulą informacyjną, naciśnij przycisk Prześlij e-mail na adres klienta.
Wówczas klient mailowo otrzyma wiadomość zawierającą wejściówkę, którą może samodzielnie wydrukować, zapisać na telefonie lub dodać do Apple Wallet.