Materiały edukacyjne

dla przedstawicieli branży turystycznej i rekreacyjnej

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogą Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Webinary, ebooki oraz inne materiały edukacyjne dedykowane są wszystkim osobom działającym w branży rekreacyjnej i turystycznej.

Zapoznaj się z materiałami, które przygotowaliśmy dla Ciebie wraz z ekspertami z branży – dzielimy się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Między innymi poznasz wiele ciekawostek i pomysłów na temat nowoczesnej obsługi klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, a także jak skutecznie rozwijać sprzedaż i zwiększać rozpoznawalność marki za pomocą Internetu.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Eksperci

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist

Agencja DevaGroup

Kinga Banaśkiewicz

Social Media & Content Marketing Manager

Agencja MTWeb

Szymon Walter

Współzałożyciel

Rogalowe Muzeum Poznania

Artur Koperwas

Kierownik Działu Marketingu, Organizacji Imprez i Sponsoringu

MOSiR Lublin

Piotr Śmigiel

Prezes

Agencja "Craft Media"

Piotr Wiecha

Właściciel

Park rozrywki "Rabkoland"

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu

Kopalnia Soli "Bochnia"

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu

Park Wodny w Krakowie

Szymon Ziobrowski

Dyrektor

Tatrzański Park Narodowy

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne

Aquapark Reda

Webinary

Pozycjonowanie lokalne w Google. Jak do tego podejść?

75
min

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, podczas którego Łukasz Suchy, Senior SEO Specialist agencji DevaGroup, podzielił się wiedzą na ciekawy temat w zakresie SEO – pozycjonowanie lokalne w Google.

Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

65
min

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, na którym Kinga Banaśkiewicz, Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb, która specjalizuje się w działaniach SEO, SEM oraz Social Mediach, dzieli się szeroką wiedzą w zakresie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

75
min

W trakcie majowego webinaru wraz z ekspertami branży turystycznej omawialiśmy temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach: Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje? Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy? Jak wygląda obsługa gości na miejscu? Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Skuteczna promocja atrakcji turystycznych w Internecie​

45
min

Jedyne takie szkolenie online, na którym dowiesz się, jak efektywnie wypromować swoją atrakcję! Czy dbanie o wizerunek w Internecie naprawdę jest ważne? Jakie rozwiązania są niezbędne, aby zwiększyć sprzedaż biletów? Jak rozpocząć efektywne działania marketingowe atrakcji turystycznej?

Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej

55
min

Kolejny raz eksperci z branży podzielą się doświadczeniami i podpowiedzą, co robić, by skutecznie sprzedawać usługi. Tym razem przyjrzymy się bliżej sprzedaży i obsłudze biletów grupowych. Dlaczego oferta kierowana do grup jest inna niż ta dedykowana klientom indywidualnym? Jakie są potrzeby zorganizowanych grup? Jak wygląda cała procedura sprzedaży usług? Zapraszamy do wysłuchania webinaru!

Marketing w branży rekreacyjnej: Jak prowadzić skuteczną komunikację w sieci?​

60
min

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Innowacje w rekreacji: Jak obsługiwać klientów w dobie Covid-19?

70
min

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

Wypełnij formularz

i uzyskaj dostęp do wszystkich naszych materiałów

Dziękujemy! Odnotowaliśmy Twoje zgłoszenie.
Oops! Coś poszło nie tak. Formularz nie został poprawnie wysłany.

Zaufały nam setki firm

Co mówią o nas klienci?

“Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu dynamicznych polityk cenowych, udaje się nam skłaniać większą liczbę turystów do zakupu biletów parkingowych z wyprzedzeniem tym samym uzyskując równomierne rozłożenie ruchu. Dla biletów parkingowych pozyskujemy nawet do 20-30% więcej wpływów na działalność statutową Parku przy obsłudze tej samej liczby turystów”

Filip Zięba

Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

“Dzięki takim funkcjonalnościom jak integracje Droplabs z systemami do wystawiania e-paragonów i faktur, czy opcji skonfigurowania dostawy fizycznej, usprawniliśmy proces fiskalizacji sprzedaży online oraz udostępniliśmy naszym klientom możliwość dostarczenia vouchera podarunkowego do rąk własnych”

Tomasz Gierszewski

Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu Droplabs, który okazał się być bardzo dobrze przemyślany, prosty w obsłudze, a zarazem spełniający większość wymagań.

Szczególnie dziękujemy zespołowi Droplabs za bardzo kompleksowe podejście i zaangażowanie przy wdrożeniu!”

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

“Za pomocą systemu Droplabs sprzedajemy bilety na swojej stronie internetowej, za pomocą modułu integracji prowadzimy sprzedaż na miejscu, automatycznie weryfikujemy bilety klientów, a także zawieramy partnerstwa z innymi firmami zainteresowanymi kupnem biletów wstępu do naszych obiektów. Całość tych działań zawiera się w ramach jednego systemu Droplabs”

Lidia Małek

Zastępca Dyrektora ds. administracji i ochrony przyrody Parku Narodowego Gór Stołowych

“Polecamy współpracę z Droplabs sp. z o.o. każdej firmie, której zależy na rozwoju kanałów e-commerce przy współpracy z rzetelnym, pewnym i elastycznym partnerem biznesowym. Droplabs zapewnia standard usług na najwyższym poziomie.”

Maciej Kuszlik

Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.

Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!