Jak ustawić sprzedaż wewnętrzną w Panelu?
Kanał sprzedaży wewnętrznej w Panelu Droplabs jest zakładany automatycznie dla każdego obiektu w momencie uruchamiania modułu. Co więcej, w każdym obiekcie powstanie tyle kanałów ile jest łącznie obiektów w ramach firmy. W Ten właśnie sposób pracownicy różnych obiektów w ramach jednej firmy mogą sprzedawać swoje nawzajem usługi.

Aby umożliwić sprzedaż wewnętrzną dla pracowników wybranego obiektu, warto:
- przejść do Panelu sprzedaży, a następnie w Kanały wybrać Kanały wewnętrzne,
- wybrać odpowiedni kanał,
- w szczegółach kanału zaznaczyć wszystkie usługi, które chcesz udostępnić do sprzedaży,
- na koniec zostaje tylko zapisanie.
Ostatnim krokiem jest zapewnienie odpowiednich uprawnień dla konkretnych pracowników. Dla sprzedaży wewnętrznej wystarczającym będzie “Uprawnienie kasjera”. Więcej szczegółów na temat uprawnień i kont użytkowników dowiesz w artykule "Zarządzanie kontami użytkowników".