Czytasz
Zarządzanie kontami użytkowników

Zarządzanie kontami użytkowników

26 sierpnia 2020

W Panelu Droplabs masz możliwość stworzenia osobnych kont dla swoich pracowników, dzięki czemu będą oni mieli dostęp do różnych funkcji sklepu internetowego. Tworząc konto poszczególnych użytkowników masz możliwość nadania im wybranych uprawnień. Jesteś w stanie zdecydować czy Twój pracownik będzie miał jedynie możliwość podstawowej obsługi klienta czy bez przeszkód będzie mógł dokonywać większych zmian w wejściówkach i sklepie internetowym.

Żeby zarządzać kontami użytkowników, upewnij się, że masz konto z uprawnieniami administratora. Kliknij przycisk w prawym górny rogu, a następnie wybierz Konta Użytkowników.

W tym miejscu możesz dokonać podglądu konta, dodać, edytować lub usunąć konto użytkownika. Po dokonaniu zmiany w koncie wybranego użytkownika zostanie on automatycznie wylogowany.

Uprawnienia do zarządzania sprzedażą

Masz możliwość nadania czterech różnych uprawnień do panelu sprzedaży:

  • Pełne zarządzanie sprzedażą oraz wypłatami z konta – wówczas konto ma dostęp do wszystkich możliwości panelu sprzedaży w każdym stworzonym przez Ciebie obiekcie. W tym również tych, związanych z wypłatą środków oraz ustawieniami firmowymi. Użytkownik z takimi uprawnieniami ma też dostęp do sekcji Partnerzy.
  • Pełne zarządzanie sprzedażą – użytkownik z tymi uprawnieniami ma dostęp do wszystkich funkcji związanych z panelem sprzedaży. Nie ma jednak dostępu do ustawień firmowych, raportów dot. rozliczeń czy strony związanej z wypłatą środków.
  • Tylko obsługa klienta i raporty – konto ma dostęp do obsługi klienta oraz raportów. W ten sposób pracownik ma możliwość wyszukiwania zakupionych wejściówek, zmiany adresu e-mail bądź też dodawania danych do faktury. Co istotne, obsługujący to konto ma także możliwość dokonywania zwrotów zakupionych wejściówek oraz oznaczania wejściówki jako wykorzystanej.
  • Tylko ograniczona obsługa klienta i raporty – w tym wypadku konto ma dostęp do obsługi klienta oraz raportów. Konto posiada jednak pewne ograniczenia związane ze zwrotem wejściówek i oznaczaniem ich jako wykorzystane. Pracownik ma bowiem możliwość zwrotu wejściówki tylko do 14 dni od jej zakupu. Dodatkowo nie ma on możliwości oznaczenia wejściówki jako wykorzystanej jeśli termin jej realizacji już upłynął.

Uprawnienia do kontroli dostępu

Nadając użytkownikowi to uprawnienie, dajesz mu dostęp do całego modułu Kontroli dostępu oraz do aplikacji Terminal w wybranych obiekcie. Wiąże się to przede wszystkim z możliwością weryfikacji biletów za pomocą skanera, kamery, wyszukiwarki oraz aplikacji mobilnej.

Uprawnienia kasjera

Jeśli stworzone przez Ciebie konto będzie miało Uprawnienia Kasjera oznacza to, że uzyska dostęp do Panelu Kasjera. Tym samym będzie w stanie sprzedawać usługi w obiekcie z wykorzystaniem Systemu Sprzedaży Droplabs.

Uprawnienia do dokonywania zakupów biznesowych

Dając uprawnienia do dokonywania zakupów biznesowych umożliwiasz użytkownikowi dostęp do Panelu Zakupów. Dzięki temu może on zamawiać usługi od partnerów B2B oraz przeglądać już zakupione usługi.

Uprawnienia administratora

Konto z uprawnieniami administratora ma dostęp do danych firmy oraz kont użytkowników.

Did you find this article helpful?
3 out of 5 found this helpful

Powiązane artykuły

Arrow-up