Integracja zapewnia automatyzację fiskalizacji sprzedaży za pomocą generowanych i wysyłanych do klientów eparagonów.
Etapy wdrożenia eparagonów w sklepie
- aktualizacja warunków współpracy z Droplabs o dostęp do integracji,
- uaktualnienie regulaminu sprzedaży online, aby uwzględnić to, że klient dostanie paragon (posiadamy szablon),
- nawiązanie współpracy z eparagony.pl – dokonuje się tego online (https://www.eparagony.pl/rejestracja/), rejestrując się i wybierając odpowiedni cennik zależny od liczby zamówień w miesiącu (https://www.eparagony.pl/cennik),
- zakup kompatybilnej drukarki fiskalnej (https://www.eparagony.pl/integracje/kasy),
- po nawiązaniu współpracy zgodnie z instrukcją przesłaną przez eparagony.pl należy w odpowiednim trybie ustawić drukarkę (najczęściej robi to firma dostarczająca drukarkę) oraz uruchomić na komputerze działającym w tej samej sieci lokalnej co drukarka fiskalna, program dostarczony przez eparagony.pl – powinien on chodzić przez cały czas, by eparagony mogły wychodzić przez całą dobę,
- konfiguracja w Droplabs (przesłanie do nas danych do integracji, które dostaniesz po rejestracji w eparagony.pl),
- gdy wszystko jest już przygotowane, wskazujesz nam od kiedy integracja ma być uruchomiona, a my ją uruchamiamy.
Dane do integracji, których potrzebujemy:
- clientId
- clientSecret
- webhookSecret
- posId
Dodatkowo potrzebujemy od ciebie informacji, jakie jest ustawienie matrycy stawek VAT na drukarce. Domyślne:
- A – 23%
- B – 8%
- C – 5%
- D – 0%
- E – ZW (zwolniony)
- F – nieokreślone
- G – nieokreślone
Przykładowy e-paragon wygenerowany za pomocą integracji: e-paragon.
Jeżeli jesteś zainteresowany integracją, napisz do nas na adres: [email protected].