Czytasz
Pobranie i wysłanie biletów na adres e-mail klienta

Pobranie i wysłanie biletów na adres e-mail klienta

1 lipca 2022

Przez przypadek usunięty e-mail, problem z odnalezieniem odpowiedniej wiadomości – powodów dlaczego klient może zwrócić się do atrakcji z prośbą o ponowne dostarczenie zakupionych wejściówek może być wiele. W Obsłudze klienta na prośbę klienta, który już dokonał zakupu, można:

  • pobrać PDF z zakupionymi przez niego biletami – przechodząc do szczegółów zamówienia w module “Obsługa klienta”, kliknij w “Pokaż PDF”,
  • wysłać bilety na adres e-mail klienta, który widnieje się w systemie – przechodząc do szczegółów zamówienia w module “Obsługa klienta”, kliknij w “Wyślij”.
Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania - napisz na [email protected]. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online, ale chcesz to zmienić - napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up