Czytasz
Zlecenie wypłaty środków

Zlecenie wypłaty środków

2 lutego 2020

Jeśli pomyślnie zweryfikowaliśmy numer rachunku bankowego, na który domyślnie mają wpływać środki ze sprzedaży internetowej, mamy jednocześnie możliwość zlecenia wypłaty. Aby to zrobić, w pierwszej kolejności musimy zalogować się do panelu Droplabs.

Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki Sprzedane znajdującej się w górnej części naszego panelu. Następnie wybieramy opcję Wypłata środków, gdzie znajdziemy właśnie opcję wypłaty środków na odpowiednio zweryfikowane wcześniej konto.

W tym momencie mamy możliwość zlecenia wypłaty środków lub sprawdzenia obecnego salda. Jest to jednocześnie saldo, z którego automatycznie pobierana jest prowizja od sprzedaży dla Droplabs oraz pośrednika płatności czyli Autopay S.A. (dawniej Blue Media). Wcześniej wspomnianej wypłaty może jednak dokonać tylko użytkownik panelu do tego uprawiony. Jeśli firma nie uregulowała wcześniej faktury, wypłata środków nie będzie możliwa. W takim wypadku należy odszukać nie opłaconą fakturę na mailu lub skontaktować się na [email protected]. Po pomyślnym zleceniu wypłaty środków („ZLEĆ WYPŁATĘ”) zobaczymy następujący komunikat:

Jeśli chcemy jedynie sprawdzić obecny stan salda, wystarczy kliknąć przycisk „SPRAWDŹ SALDO„. Po chwili na naszej skrzynce odbiorczej pojawi się odpowiedni mail.

Pierwszego dnia każdego miesiąca około godziny 2:00 w nocy następuje także automatyczna wypłata środków z salda na zweryfikowany wcześniej rachunek bankowy.

Czytaj także o:

Did you find this article helpful?
3 out of 3 found this helpful

Powiązane artykuły

Arrow-up