Czytasz
Fizyczna dostawa biletów, karnetów i voucherów

Fizyczna dostawa biletów, karnetów i voucherów

13 grudnia 2022

Wejściówki do atrakcji turystycznej czy obiektu rozrywkowego są popularnym pomysłem na prezent i z każdym rokiem ta popularność rośnie. Składając w prezencie bilet czy voucher, warto jednak zadbać o odpowiednią formę prezentacji oraz sposób na wręczenie. W tym celu przyda się możliwość dostawy wejściówek w formie fizycznej.

Domyślnie, użytkownik po zakupie biletu w systemie Droplabs otrzymuje wejściówkę na podany adres e-mail w formie elektronicznej oraz może pobrać dokument ze strony z podsumowaniem zakupu. Nie jest to jednak jedyna możliwość. Droplabs umożliwia konfigurację usług, które mogą być doręczone klientowi w formie fizycznej. Może to być odbiór osobisty, dostawa kurierem, czy też przez paczkomat.

Zakup biletu ze zdefiniowanymi opcjami dostawy fizycznej (odbiór osobisty, paczkomat i kurier) na przykładzie klienta Droplabs – Kartcenter.

Dostawa w formie fizycznej może być zdefiniowana w kilku prostych krokach poprzez Panel Droplabs:

  1. Przejdź do zakładki “Rozszerzenia” i w “Dostawa w formie fizycznej” kliknij “Dodaj +”.
  2. W widoku edycji sposobu dostawy są 3 informacje do podania:
    • nazwa dostawy – pozwala na zróżnicowanie kilku opcji tego samego typu, jak np. Kurier Inpost i Kurier DPD,
    • cena brutto dostawy,
    • rodzaj dostawy – tu do wyboru jest odbiór osobisty, paczkomat i kurier.
  3. Aby włączyć dostawę dla innej usługi, przejdź do Zarządzania usługami. Na dole edycji kliknij w „pokaż więcej ustawień” i włącz opcję dostawy w formie fizycznej.

Warto także zaznaczyć, że opcje dostawy są definiowane indywidualnie dla każdego obiektu. Dodatkowo, włączając dostawę dla wybranej usługi, zostaną włączone wszystkie zdefiniowane opcje dostawy dla tego obiektu.

Czytaj także o:

Powiązane artykuły

6 czerwca 2022

Integracja systemu Droplabs z biletomatami

Arrow-up