Czytasz
Zarządzanie kanałami sprzedaży

Zarządzanie kanałami sprzedaży

20 grudnia 2018

Prowadząc promocję oferty online, może zdarzyć się tak, że będziesz chciał skierować klientów do strony konkretnej usługi lub grupy usług, a nie do całego sklepu internetowego. W Droplabs masz taką możliwość.

Jak to działa?

Dzięki tej funkcji możesz tworzyć wiele oddzielnych sklepów internetowych z różną ofertą na jednej stronie internetowej. Wystarczy, że dodasz odpowiednie podstrony z elementem sprzedażowym.

Jak to działa? Wybrane przez siebie usługi możesz w łatwy sposób przypisać do kanału oraz nadać mu nazwę.

Podziału możesz dokonać ze względu na:

  • miejsce sprzedaży usług np. sprzedaż będzie dokonywana za pomocą Facebooka lub strony internetowej,
  • grupę klientów np. oferta będzie kierowana do tych, którzy subskrybują Twojego newslettera,
  • typ wejściówki np. tworząc podział na vouchery (bony), karnety i bilety.

W ten sposób łatwo i szybko stworzysz oraz uporządkujesz pakiety oferowanych wejściówek.

Przykład:
Prowadzisz aquapark oferujący liczne dodatkowe usługi takie jak SPA czy masaż. Chcesz przygotować kampanię promującą, która skupia się jedynie na usłudze masażu. Na stronie internetowej swojego obiektu dodajesz więc do głównego menu podstronę, Masaż, gdzie opisujesz oferowane przez Ciebie rodzaje masażu. Aby ułatwić osobom przebywającym na tej podstronie spontaniczny zakup, powinieneś dodać tam element sprzedażowy, tak aby klient nie musiał szukać usługi masażu na głównej stronie sklepu. Dzięki temu od razu zostanie przekierowany do oferty, która zawiera tylko masaż.

Efekt końcowy na przykładzie naszego klienta

przyklad grupowania

Link do ogólnego sklepu z całą ofertą sprzedażową:
https://www.parkwodny.pl/kup-bilet/

Link do sklepu na podstronie, zawierającego konkretne usługi:
https://www.parkwodny.pl/blog/2020/01/20/nowosc-masaz-klubie-fitpark/

Dokładną instrukcję, jak grupować usługi oraz uruchomić sprzedaż na podstronie znajdziesz tutaj.

Twórz kanały i dodawaj do nich usługi według własnych pomysłów i strategii. W prosty sposób stwórz dowolną ilość sklepów online na swojej stronie internetowej i jak najbardziej ułatwiaj zakupy swoim potencjalnym klientom. Zachęcamy do eksperymentów!

Powiązane artykuły

8 lutego 2021

Organizacja danych z raportu

20 października 2019

Strategia ofertowa dla Twojego sklepu online

Arrow-up