Czytasz
Ograniczenie zakupu usługi

Ograniczenie zakupu usługi

11 października 2022

Automatyzacja procesów sprzedażowych i rozszerzenie sposobu definiowania biletów w systemie Droplabs możliwe za pomocą ograniczenia zakupu usługi. Funkcjonalność ta pozwala na warunkowe uzależnienie zakupu biletów i ich wariantów. Jak? W Panelu można wygodnie zdefiniować bilety, których zakup jest możliwy tylko w przypadku dodania do koszyka powiązanych usług lub wariantów.

Jakie są zastosowania ograniczenia zakupu usługi?

Ograniczenie możliwości zakupu usługi ma wiele zastosowań wśród naszych klientów. Chcemy jednak wyróżnić dwa najpopularniejsze:

  • powiązanie biletu dla dziecka z biletem dla osoby dorosłej, dzięki czemu w atrakcji, jak np. parku rozrywki system podpowie rodzicom, że wstęp małego dziecka jest możliwy tylko z opiekunem, dla którego również trzeba kupić bilet,
  • powiązanie biletu na parking z biletem wstępu na teren atrakcji pozwala ograniczyć sprzedaż usług dodatkowych (parking) i sprzedawać je tylko w powiązaniu z równoczesnym zakupem usług podstawowych (bilet wstępu).

W przypadku, gdy użytkownik doda do koszyka usługę, która nie może być zakupiona samodzielnie, pojawi się odpowiedni komunikat z informacją, czego dokładnie brakuje w koszyku. Zachęcamy także do dodania informacji dotyczących specjalnych warunków zakupu danego biletu w opisie usługi.

Jak ustawić ograniczenia zakupu usługi w Panelu Droplabs?

Jeśli chcesz skonfigurować ograniczenie zakupu usługi w Panelu swojego obiektu:

  1. Wejdź do “Zarządzanie usługami” w zakładce “W sprzedaży”.
  2. Wybierz przy konkretnej usłudze kliknij w trzy kropki i wybierz ,,Przejdź do ograniczenia zakupu usługi”.
  3. Wybierz, który z wariantów usługi może być kupowany tylko z inną usługą.
  4. Zaznacz, bez których usług nie będzie możliwy zakup wybranej usługi.

Warto także zaznaczyć, że ograniczenie zakupu usługi jest dostępne tylko dla kanału online, czyli sklepu internetowego, gdzie klienci samodzielnie dokonują zakupu.

Edycja ograniczenia zakupu usługi w Panelu Droplabs

Powiązane artykuły

13 listopada 2022

Zgoda marketingowa

Arrow-up