Czytasz
Upselling – zwiększenie wartości koszyka przez rekomendowanie usług

Upselling – zwiększenie wartości koszyka przez rekomendowanie usług

7 września 2022

W ramach systemu Droplabs wprowadziliśmy nową funkcjonalność – Upselling, czyli rekomendowanie usługi do aktualnie dodanej w koszyku. Poznaj możliwości, które otwiera Upselling!

Upselling jest funkcjonalnością, która jednocześnie doradza klientowi, jak najlepiej dobrać usługi, aby odwiedzenie atrakcji było pozytywnym doświadczeniem i zapadło w pamięć na bardzo długo. A jednocześnie służy do zwiększenia wartości koszyka, czyli zwiększeniu przychodów atrakcji.

Przykład działania Upsellingu w ofercie Aquaparku Reda.

Funkcja upsellingu umożliwia promocję elementów oferty atrakcji turystycznej na wiele różnych sposobów. Wśród najczęściej stosowanych można spotkać:

  • polecanie dopasowanych usług, czyli tak zwane polecenie elementów oferty, które w połączeniu tworzą zestaw. Wśród naszych klientów świetnym przykładem jest zastosowanie upsellingu w Tatrzańskim Parku Narodowym, gdzie do biletu na parking przy szlaku do Morskiego Oka polecana jest wejściówka na szlaki turystyczne TPN,
  • zwiększenie widoczności usługi stosowane jest w przypadku nowych, sezonowych czy promocyjnych usług. Ten typ zastosowania funkcji idealnie przedstawia oferta Aquaparku Reda. Przy dodaniu wejściówki do aquaparku w koszyku wyświetlany jest bilet do Gadolandu i Papugarni.

Zapraszamy do skorzystania z nowej możliwości – upsellingu! Napisz na [email protected], jakie usługi chcesz powiązać i skonfigurujemy je!

Powiązane artykuły

7 lipca 2022

Nowy kompaktowy wygląd wejściówki

Arrow-up