Czytasz
Zgoda marketingowa

Zgoda marketingowa

13 listopada 2022

Jedną z głównych zalet sprzedaży online, których nie posiada odpowiednik stacjonarny, jest komponent marketingowy. Podczas rezerwacji i zakupu biletów przez Internet mamy wygodną i nienachalną możliwość zbierania danych o dokonującym transakcję. Dzięki nim można skutecznie personalizować oferty i precyzować promocję atrakcji.

Wśród najpopularniejszych działań marketingowych, których skuteczność sprawdza się w wielu atrakcjach turystycznych i obiektach rozrywkowych, są m.in.:

  • newsletter, czyli regularne informowanie klientów o zmianach i ciekawostkach dotyczących atrakcji,
  • tworzenie dedykowanych ofert, które często są przesyłane drogą mailową lub jako sms,
  • konkursy i wydarzenia.

Prowadzenie różnego rodzaju działań marketingowych wymaga jednak uzyskania zgody od klienta. W systemie Droplabs jest możliwość dodania takiego pola w podsumowaniu zamówienia. Jest ono opcjonalne do zaznaczenia przez kupującego. 

Przykład zbierania zgód marketingowych przez klienta Droplabs – park rozrywki Zatorland

Uzyskane w ten sposób zgody marketingowe są zapisywane w systemie, a ich zestawienie można wygodnie wygenerować w postaci raportu w zakładce “Raporty dotyczące rozliczeń” w Panelu Droplabs.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a włączeniem zbierania zgód marketingowych – napisz na [email protected] i podaj, dla którego obiektu chciałbyś/abyś je włączyć.

Powiązane artykuły

7 lipca 2022

Nowy kompaktowy wygląd wejściówki

6 czerwca 2022

Integracja systemu Droplabs z biletomatami

Arrow-up