Sklep online i system dystrybucji voucherów i biletów na atrakcje

Oprogramowanie dla organizatorów atrakcji, aktywności i przeżyć takich jak np. wystawy interaktywne, papugarnie, quady, gokarty, strzelnice, paintball, kajaki, morotówki etc.

Dlaczego Droplabs?

Własny brand

Sprzedajesz na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora voucherów. Nie mówiąc o gigantycznie niższej prowizji! 

Pieniądze dostępne od ręki

Wypłacaj środki pieniężne z biletów na swoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.

Marketing

Ile miejsc zostało? Do kiedy trwa przedsprzedaż? Używaj różnych zabiegów marketingowych aby rozbudzić w kliencie chęć natychmiastowego zakupu. 

Rezerwacja konkretnej daty

Klient kupując atrakcję online może wybrać konkretną datę i godzinę odbycia atrakcji, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i to we wszystkich kanałach sprzedaży równocześnie!

Dopasowane typy voucherów 

Oprogramowanie Droplabs pozwala skonfigurować vouchery wg. Twoich potrzeb. Mogą to być bilety ważne w wybrany podczas zakupu dzień, karnety, vouchery na prezent – opcji jest bardzo dużo! Dla każdego biletu możesz przygotować warianty cenowe: rodzinne, ulgowe itd. – o wszystkim decydujesz Ty!

Analityka

Zbieraj i analizuj informacje dotyczące zachowania klientów za pomocą Google Tag Managera, Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Vouchery na prezent 

Atrakcje to świetny pomysł na prezent okolicznościowy. Nie każ fatygować się do Twojego obiektu tym, którzy chcą obdarować bliskich, pozwól im kupić voucher online. To także oszczędność dla Ciebie – nie musisz tracić pieniędzy na druk bonu podarunkowego. W systemie Droplabs znajdziesz gotowe piękne wzory, które wysyłane są elektroniczne automatycznie po zakupie! 

Prosty proces zakupowy

65% zakupów online atrakcji dokonywane jest z telefonu a nie komputera! Z oprogramowaniem Droplabs proces zakupu voucherów i biletów jest prosty i przejrzysty by każdy klient z sukcesem opłacił zamówienie.

Dynamiczne ceny Droplabs

Dynamiczne ceny

Nawet 20% – 30% więcej przychodu w skali roku, dzięki użyciu zaawansowanych polityk cenowych bazujących na autorskich algorytmach Droplabs.

System kontroli dostępu

Bilety sprawdzasz skanując je przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji na smartfona, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.  

Wersje językowe 

Obcokrajowcom łatwiej jest kupić Twoje atrakcje online w swoim ojczystym języku niż robić to stacjonarnie na miejscu. Jeśli osoba ta nie znajdzie oferty w znanym sobie języku, może wybrać konkurencję!

Sprzedaż przez Facebooka

Kilkoma klikami dodasz sprzedaż również do Facebooka. Z wszystkim pomożemy!

System Droplabs pozwala wygenerować bezpośrednie linki do wybranej usługi, gotowe do udostępnienia w Twoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji.

Sprzedaż dodatków 

W systemie sprzedaży online Droplabs możesz dodać więcej usług do pakietu podstawowego. Dodatkowy czas? Specjalne rozszerzenie? Ubezpieczenie? Odbiór z miejsca zakwaterowania? Możesz tworzyć dowolną ilość rozszerzeń. 

Kanały sprzedaży

Droplabs to też sieć dystrybucji. Zarządzaj miejscami, ceną i dostępnością we wszystkich kanałach z jednego miejsca przy pomocą naszego Channel Managera.  Zawieraj elektroniczne umowy z partnerami, sprzedawaj przez współpracujące pensjonaty i hotele lub przez partnerów afiliacyjnych.
KanałySprzedaży

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i przeczytaj wywiad z przedstawicielem Centrum Turystyki Majer – jednego z największych organizatorów wycieczek na Podhalu i na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż przez Droplabs!

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach 

Miesięczna liczba klientów odwiedzających sklepy
Średnia konwersja na zakup
Średni obrót miesięczny w sklepie online

Zaufało nam setki organizatorów w Polsce

Dlaczego warto sprzedawać atrakcje i aktywności online?

Czynne 24h/dobę 

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup – ponad 46% atrakcji kupowanych jest między godz. 18 a 9 rano, więc wtedy, gdy Twój obiekt jest fizycznie zamknięty. Nie zabieraj klientom tej możliwości! 

Wygoda klientów 

Ponad 62% Polaków deklaruje, że do zakupu usług preferuje kanały online. Ponad połowa wskazuje, że przeważa wygoda. Pozwól im rezerwować atrakcje z wyprzedzeniem.

Sprzedaż na Facebooku i w Social Mediach

Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji. 

Jesteś na czasie

Kupowanie różnego rodzaju usług przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. 

Arrow-up