

Rezerwacja konkretnej daty
Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i dostępność.
System jest używany przez największe obiekty muzealne w Polsce, zarówno państwowe jak i prywatne m.in. Muzeum Kopalnia Soli Bochnia, Muzeum Śląska Opolskiego, Żywe Muzeum Obwarzanka i ponad 500 innych obiektów
Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i dostępność.
Bilety do muzeów często są droższe na dni weekendowe i wakacyjne. Z oprogramowaniem Droplabs możesz sterować ceną na konkretny dzień wg. planowanego lub aktualnego obłożenia! Maksymalizuj zyski!
Bilety sprawdzasz skanując je przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.
Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilkanaście sekund i minimum potrzebnych danych.
Turystom zza granicy łatwiej jest kupić bilet na wystawę online w ich ojczystym języku niż robić to stacjonarnie w obiekcie.
W Droplabs skonfigurujesz bilety, karnety lub vouchery wg. potrzeb Twojego muzeum. Mogą to być bilety ważne przez określony czas po zakupie, na konkretne wydarzenie, na wybrany podczas zakupu dzień – opcji jest bardzo dużo!
Nie wiążemy klienta długimi umowami ani nie stawiamy barier w postaci opłaty instalacyjnej. Sprawdź sam i dołącz do ponad 300 obiektów w Polsce!
Kilkoma klikami dodasz sprzedaż również do Facebooka. Z wszystkim pomożemy!
Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.
Bilety klient może okazać do weryfikacji na swoim urządzeniu lub wydrukowane. Co więcej, bilety może wygodnie dodać na Apple Wallet lub pokrewnej aplikacji na Androidzie – w taki sam sposób jak dodaje bilety lotnicze lub rezerwacje z np. Booking.com.
Święta? Urodziny? Dzień dziecka? Zwiększ sprzedaż w muzeum udostępniając nie tylko klasyczne bilety ale również bilety w formie prezentowego Vouchera. Klienci mogą kupować je przez cały rok!
Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i przeczytaj wywiad z Kierownikiem Biura Obsługi Klienta Aquaparku Reda i na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż przez Droplabs!
Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania
Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda
Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
Właściciel Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno
Właściciel Centrum Wspinaczkowego Mobius Studio
Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.
Dyrektor ds. Marketingu Park Wodny w Krakowie S.A.
Marketing Manager Snowdoo/Grupa COT
Właściciel Toru Sadkarting Białystok
Kierownik Parku Pomerania
Manager Toru Gokartowego SKW Racing w Skawinie
Kierownik Termy Szaflary
Specjalista ds. Turystyki w Centrum Turystyki Majer
Dzięki sprzedaży online, odwiedzający mogą kupić bilet z dużym wyprzedzeniem, kiedy są na etapie planowania zwiedzania. Zwiększa to szansę, że wybiorą właśnie Ciebie, a także sprawia, że nie ograniczasz się jedynie do lokalnych klientów.
Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup. To także wygodne dla klientów z krajów o innej strefie czasowej.
Kupowanie różnego rodzaju biletów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. Kreuj wizerunek muzeum jako nowoczesnego obiektu otwartego na potrzeby współczesnego konsumenta.
Dzięki sprzedaży online możesz uniknąć tworzenia się długich kolejek przy kasach w muzeach czy galeriach. To szczególnie pomocne w weekendy i święta.
Sprzedając online ułatwiasz pracę swoim recepcjonistom. Dzięki Droplabs szybciej obsłużysz duże grupy i wycieczki szkolne.
Odwiedzający planując zwiedzanie sprawdzają dokładnie ofertę, czytają w Internecie o zbiorach i wystawach dostępnych w muzeach czy galeriach. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą!
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.