System dystrybucji i sprzedaży online biletów dla muzeów i galerii sztuki

System jest używany przez największe obiekty muzealne w Polsce, zarówno państwowe jak i prywatne m.in. Muzeum Kopalnia Soli Bochnia, Muzeum Żydowskie Galicja, Polonia Wax Museum i ponad 300 innych obiektów

Dlaczego Droplabs?

Rezerwacja konkretnej daty

Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i dostępność. 

Dynamiczne ceny

Bilety do muzeów często są droższe na dni weekendowe i wakacyjne. Z oprogramowaniem Droplabs możesz sterować ceną na konkretny dzień wg. planowanego lub aktualnego obłożenia! Maksymalizuj zyski!

System kontroli dostępu

Bilety sprawdzasz skanując je przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.  

Prosty proces zakupowy

Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilkanaście sekund i minimum potrzebnych danych. 

Wersje językowe

Turystom zza granicy łatwiej jest kupić bilet na wystawę online w ich ojczystym języku niż robić to stacjonarnie w obiekcie.

Dopasowane typy biletów 

W Droplabs skonfigurujesz bilety, karnety lub vouchery wg. potrzeb Twojego muzeum. Mogą to być bilety ważne przez określony czas po zakupie, na konkretne wydarzenie, na wybrany podczas zakupu dzień – opcji jest bardzo dużo! 

Brak opłaty z wdrożenie

Nie wiążemy klienta długimi umowami ani nie stawiamy barier w postaci opłaty instalacyjnej. Sprawdź sam i dołącz do ponad 300 obiektów w Polsce!

Sprzedaż przez Facebooka

Kilkoma klikami dodasz sprzedaż również do Facebooka. Z wszystkim pomożemy!

Analityka

Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Kanały sprzedaży

Droplabs to też sieć dystrybucji.

Zarządzaj miejscami, ceną i dostępnością we wszystkich kanałach z jednego miejsca przy pomocą naszego Channel Managera. 

Zawieraj elektroniczne umowy z partnerami, sprzedawaj przez współpracujące pensjonaty i hotele lub przez partnerów afiliacyjnych.

Wygoda i nowoczesność

Bilety klient może okazać do weryfikacji na swoim urządzeniu lub wydrukowane. Co więcej, bilety może wygodnie dodać na Apple Wallet lub pokrewnej aplikacji na Androidzie – w taki sam sposób jak dodaje bilety lotnicze lub rezerwacje z np. Booking.com.

Vouchery prezentowe

Święta? Urodziny? Dzień dziecka? Zwiększ sprzedaż w muzeum udostępniając nie tylko klasyczne bilety ale również bilety w formie prezentowego Vouchera. Klienci mogą kupować je przez cały rok!

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i przeczytaj wywiad z Kierownikiem Biura Obsługi Klienta Aquaparku Reda i na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż przez Droplabs!

Zaufały nam najlepsze muzea i obiekty w Polsce

Dlaczego warto sprzedawać bilety do muzeum online?

Zakup biletu z dowolnego miejsca na świecie

Dzięki sprzedaży online, odwiedzający mogą kupić bilet z dużym wyprzedzeniem, kiedy są na etapie planowania zwiedzania. Zwiększa to szansę, że wybiorą właśnie Ciebie, a także sprawia, że nie ograniczasz się jedynie do lokalnych klientów.

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup. To także wygodne dla klientów z krajów o innej strefie czasowej.

Jesteś na czasie

Kupowanie różnego rodzaju biletów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. Kreuj wizerunek muzeum jako nowoczesnego obiektu otwartego na potrzeby współczesnego konsumenta.

Unikasz kolejek w obiekcie 

Dzięki sprzedaży online możesz uniknąć tworzenia się długich kolejek przy kasach w muzeach czy galeriach. To szczególnie pomocne w weekendy i święta.

Łatwiejsza obsługa grup zorganizowanych

Sprzedając online ułatwiasz pracę swoim recepcjonistom. Dzięki Droplabs szybciej obsłużysz duże grupy i wycieczki szkolne.

Spontaniczny zakup 

Odwiedzający planując zwiedzanie sprawdzają dokładnie ofertę, czytają w Internecie o zbiorach i wystawach dostępnych w muzeach czy galeriach. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą!

Bądź na bieżąco

20 listopada 2019

Wersje językowe i tłumaczenia w Twoim sklepie online!

Jedną z głównych zalet sprzedaży online jest możliwość kupna usługi o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie. To pomocne zwłaszcza dla obiektów, które działają w branży turystycznej, a także dla organizatorów międzynarodowych konferencji, szkoleń… Continue Reading

9 października 2019

Są klienci, którzy kupują tylko online

11 września 2019

Jak sprzedawać bilety do Aquaparku, czyli o wygodzie i swobodzie korzystania z platformy Droplabs

Klienci Droplabs nie mają wątpliwości, że sprzedaż internetowa pozwala im efektywniej prowadzić swój biznes. Zobacz, jak przygoda ze sklepem online rozwija się w jednym z największych Aquaparków w Polsce!

Rozpocznij bezpłatny test

Test bez zobowiązań. Testuj tak długo jak potrzebujesz!

Arrow-up