System dystrybucji i rezerwacji wycieczek

System przygotowany specjalnie dla biur podróży i firm działających w branży turystycznej. Sprzedajesz online na własnej stronie internetowej, przez partnerów biznesowych i afiliacyjnych.

Dlaczego Droplabs?

Rezerwacja konkretnej daty

Klient kupując wycieczkę online może wybrać konkretną datę i godzinę wycieczki, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę. 

Dynamiczne ceny

Podnoś ceny na najgorętsze okresy, obniżaj poza sezonem. Z oprogramowaniem do sprzedaży Droplabs możesz sterować ceną na konkretny dzień wg. planowanego lub aktualnego obłożenia! Maksymalizuj zyski!

Dynamiczne ceny Droplabs

Prosty proces zakupowy

Prawie 70% turystów do internetowego zakupu wycieczek używa swojego telefonu a nie komputera. Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilkadziesiąt sekund i minimum potrzebnych danych. 

Własny brand

Sprzedajesz wycieczki i imprezy turystyczne na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora wycieczek. 

Wersje językowe

Turystom zza granicy łatwiej jest kupić wycieczkę online w ich ojczystym języku niż robić to stacjonarnie w biurze. Jeśli osoba ta nie znajdzie oferty w znanym sobie języku, może wybrać konkurencję!

Dodatkowe dane

Zbierasz turystów po drodze z pensjonatów i punktów w miejscowości? Potrzebujesz daty urodzenia do ubezpieczenia? Wszystkie potrzebne dane zbierzesz w procesie zakupu.

Pieniądze dostępne od ręki

Wypłacaj środki pieniężne wpłacane za wycieczki na Twoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.

Kanały sprzedaży

Droplabs to największa sieć dystrybucji na Podhalu i innych rejonach Polski.

Zarządzaj miejscami, ceną i dostępnością we wszystkich kanałach z jednego miejsca przy pomocą naszego Channel Managera. 

Zawieraj elektroniczne umowy z partnerami, sprzedawaj przez współpracujące pensjonaty i hotele lub przez partnerów afiliacyjnych.

KanałySprzedaży

Voucher na prezent 

W Polsce wzrasta trend kupowania na prezent „przeżyć” zamiast towarów. Skorzystaj z niego by zwiększyć sprzedaż – system sprzedaży Droplabs umożliwia wybranie pięknego, prezentowego wzoru vouchera. 

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i przeczytaj wywiad z przedstawicielem Centrum Turystyki Majer – jednego z największych organizatorów wycieczek na Podhalu i na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż przez Droplabs!

Zaufały nam najlepsze biura turystyczne w Polsce

Zobacz jak zakup wygląda w praktyce

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach 

Miesięczna liczba klientów odwiedzających sklepy
Średnia konwersja na zakup
Średni obrót miesięczny w sklepie online

Dlaczego warto sprzedawać wycieczki online?

Zakup wycieczki z dowolnego miejsca na świecie

Dzięki sprzedaży online, klienci mogą kupić wycieczkę z dużym wyprzedzeniem, kiedy są na etapie planowania wakacji. Zwiększa to szansę, że wybiorą właśnie Ciebie, a także sprawia, że nie ograniczasz się jedynie do lokalnych klientów.

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup – ponad 46% wycieczek kupowanych jest między godz. 18 a 9 rano, więc wtedy, gdy biuro jest zazwyczaj zamknięte.

Sprzedaż na Facebooku i w Social Mediach

Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji. 

Jesteś na czasie

Kupowanie biletów na wycieczki i ofert wypoczynkowych przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż.  

Bądź na bieżąco

30 listopada 2020

Wybór platformy do sprzedaży – Dlaczego warto wybrać Droplabs?

Sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, przez co nawet branże, które dotychczas nie działały w Internecie otwierają swoje sklepy online. Duży wpływ na zmianę rynku e-commerce ma pandemia. W raporcie Polskiego Instytutu Ekonomicznego możemy… Czytaj dalej

26 października 2020

Sprzedaż i rezerwacja półkolonii w Twoim sklepie internetowym

16 października 2020

Jak wykorzystać potencjał Black Friday do sprzedaży wejściówek w sklepie internetowym?

30 września 2020

Monitorowanie sprzedaży internetowej

Wypróbuj sprzedaż online

Arrow-up