Nowoczesna sprzedaż biletów na koncerty, pokazy i wydarzenia 

Uruchom sklep online przygotowany specjalnie do obsługi wydarzeń masowych, pokazów i koncertów 

Dlaczego Droplabs?

Własny brand

Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora wydarzeń. 

Pieniądze dostępne od ręki

Wypłacaj środki pieniężne z biletów na swoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.

Marketing

Ile miejsc zostało? Do kiedy trwa przedsprzedaż? Używaj różnych zabiegów marketingowych aby rozbudzić w kliencie chęć natychmiastowego zakupu. 

Analityka

Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Prosty proces zakupowy

Średnia konwersja na zakup to ponad 3% czyli dwa razy więcej niż standard branżowy. Oznacza to dla Ciebie więcej klientów, którzy z sukcesem finalizują sprzedaż. 

Szybka Weryfikacja 

Za pomocą naszej aplikacji na urządzenia mobilne szybko zweryfikujesz bilety i usprawnisz pracę na miejscu wydarzenia. 

Bilet na koncert w Apple Wallet 

Dzięki sprzedaży online z Droplabs, Twoi klienci mogą dodać zakupiony bilet do swojego elektronicznego portfela – Apple Wallet. To dla nich dodatkowa wygoda.

Bilet na prezent 

Bilet na koncert to jeden z bardziej popularnych pomysłów na prezent z okazji urodzin i innych uroczystości. W Droplabs możesz wybrać piękny, prezentowy wzór biletu. 

Wersje językowe

Z Droplabs, osoba zza granicy łatwo kupi bilet na wydarzenie w swoim ojczystym języku. Konieczność zakupu stacjonarnego w kasie, może łatwo zniechęcić taką osobę przez zakupem. 

Wydarzenia cykliczne

Organizujesz wydarzenie cykliczne? Z Droplabs w prosty sposób ustawisz sprzedaż wydarzenia powtarzalnego. Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę.

Sprzedaż na Facebooku i w Social Mediach

Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji. 

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach 

Miesięczna liczba klientów odwiedzających sklepy
Średnia konwersja na zakup
Średni obrót miesięczny w sklepie online

Dlaczego warto sprzedawać online?

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup. To także wygodne dla klientów z krajów o innej strefie czasowej.

Unikasz kolejek w obiekcie 

Dzięki sprzedaży online możesz uniknąć tworzenia się długich kolejek przy kasach w obiekcie. To szczególnie pomocne w weekendy i święta. Sprzedaż biletów jest w pełni automatyczna!

Jesteś na czasie

Kupowanie różnego rodzaju biletów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. 

Spontaniczny zakup 

Ludzie w Internecie często napotykają się na oferty koncertów i różnego rodzaju wydarzeń. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą. Nie czekaj aż się rozmyślą! 

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i zobacz na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż online!

Zaufało nam setki firm

Bądź na bieżąco

10 grudnia 2020

Jak przygotować świąteczną ofertę?

Sprzedaż świąteczna zaczyna się już na początku listopada i trwa aż do Bożego Narodzenia. Jeśli nie masz jeszcze oferty świątecznej - nie ma na co czekać! Według raportu Deloitte “Zakupy świąteczne 2020” prawie 30% świątecznego… Czytaj dalej

oferta na weekend majowy
21 kwietnia 2021

Jak przygotować ofertę na weekend majowy?

warianty usługi w sprzedaży online
6 kwietnia 2021

Skuteczne zarządzanie wariantami usługi

Technologie w parkach rozrywki
17 marca 2021

Nowoczesne technologie w parkach rozrywki i muzeach

Wypróbuj sprzedaż online

Arrow-up