Nowoczesna sprzedaż biletów na koncerty, pokazy i wydarzenia 

Uruchom sklep online przygotowany specjalnie do obsługi wydarzeń masowych, pokazów i koncertów 

Dlaczego Droplabs?

Własny brand

Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej, dzięki czemu promujesz własną markę a nie markę agregatora wydarzeń. 

Pieniądze dostępne od ręki

Wypłacaj środki pieniężne z biletów na swoje konto bankowe w czasie rzeczywistym! Nowe środki możesz mieć na koncie nawet kilka razy dzienne.

Marketing

Ile miejsc zostało? Do kiedy trwa przedsprzedaż? Używaj różnych zabiegów marketingowych aby rozbudzić w kliencie chęć natychmiastowego zakupu. 

Analityka

Mierz zachowania klientów przez Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Prosty proces zakupowy

Średnia konwersja na zakup to ponad 3% czyli dwa razy więcej niż standard branżowy. Oznacza to dla Ciebie więcej klientów, którzy z sukcesem finalizują sprzedaż. 

Szybka Weryfikacja 

Za pomocą naszej aplikacji na urządzenia mobilne szybko zweryfikujesz bilety i usprawnisz pracę na miejscu wydarzenia. 

Bilet na koncert w Apple Wallet 

Dzięki sprzedaży online z Droplabs, Twoi klienci mogą dodać zakupiony bilet do swojego elektronicznego portfela – Apple Wallet. To dla nich dodatkowa wygoda.

Bilet na prezent 

Bilet na koncert to jeden z bardziej popularnych pomysłów na prezent z okazji urodzin i innych uroczystości. W Droplabs możesz wybrać piękny, prezentowy wzór biletu. 

Wersje językowe

Z Droplabs, osoba zza granicy łatwo kupi bilet na wydarzenie w swoim ojczystym języku. Konieczność zakupu stacjonarnego w kasie, może łatwo zniechęcić taką osobę przez zakupem. 

Wydarzenia cykliczne

Organizujesz wydarzenie cykliczne? Z Droplabs w prosty sposób ustawisz sprzedaż wydarzenia powtarzalnego. Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę.

Sprzedaż na Facebooku i w Social Mediach

Sprzedając online z Droplabs możesz wygenerować bezpośredni link do usługi i udostępniać go w swoich mediach społecznościowych. To dodatkowa forma promocji. 

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach 

Miesięczna liczba klientów odwiedzających sklepy
Średnia konwersja na zakup
Średni obrót miesięczny w sklepie online

Dlaczego warto sprzedawać online?

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup. To także wygodne dla klientów z krajów o innej strefie czasowej.

Unikasz kolejek w obiekcie 

Dzięki sprzedaży online możesz uniknąć tworzenia się długich kolejek przy kasach w obiekcie. To szczególnie pomocne w weekendy i święta. Sprzedaż biletów jest w pełni automatyczna!

Jesteś na czasie

Kupowanie różnego rodzaju biletów przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż. 

Spontaniczny zakup 

Ludzie w Internecie często napotykają się na oferty koncertów i różnego rodzaju wydarzeń. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą. Nie czekaj aż się rozmyślą! 

Case Study 

Teoria Ci nie wystarcza? Przejdź do sekcji Case Study i zobacz na żywym przykładzie jak sprawdza się sprzedaż online!

Zaufało nam setki firm

Bądź na bieżąco

warianty usługi w sprzedaży online
6 kwietnia 2021

Skuteczne zarządzanie wariantami usługi

Rozwijasz sprzedaż internetową i chcesz jak najlepiej dostosować ofertę do swoich klientów? Jednym ze sposobów jest stworzenie wariantów usługi. Jak je wykorzystać, by proces zakupu Twoich wejściówek był przyjemny i prosty, a co za tym… Czytaj dalej

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni | Droplabs
27 kwietnia 2022

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej | Droplabs
6 kwietnia 2022

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej

Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich podstawie możesz nie tylko usprawnić działanie obiektu i jego kadry, a także doprecyzować grupy docelowe i ich zainteresowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić badanie zadowolenia klienta w turystyce.

Zarejestruj się

Arrow-up