Online distribution and sale system of tickets and passes for water parks and swimming pools

The system is used by most Water Parks in Poland for ticket sales and access control.

Why Droplabs?

Optymalizacja Kosztów

Zredukuj niepotrzebne koszty personelu na dni o niższej frekwencji. Planuj grafiki efektywniej.65% of online ticket purchases in Water Parks are made from the phone and not from the computer! In Droplabs, the process of purchasing tickets is simple and transparent so that every customer successfully pays for the order. The store is on your website.

Zminimalizuj straty z powodu psucia się żywności: Wiedząc, że jutro przyjdzie 40% mniej gości, rozmrażasz, zamawiasz i przygotowujesz mniej produktów o krótkim terminie przydatności.

W dniach o niskiej prognozie planuj konserwację, wyłączanie części systemów oświetlenia, klimatyzacji czy wentylacji generując wymierne oszczędności na rachunkach.

Satysfakcja Gości

Zamiast reagować, planujesz!

W dni szczytu otwieraj więcej stanowisk, więcej parkingów i angażuj na miejscu dodatkową ekipę do zarządzania tłumem.

Znajomość prognozowanej frekwencji z wyprzedzeniem to potężne narzędzie w obsłudze klienta. Dzięki tej wiedzy możesz uskuteczniać komunikację do swoich gości, zanim jeszcze dotrą do atrakcii. Dla przykładu, możesz proaktywnie zarekomendować klientom optymalne godziny przyjazdu czy przekazać przydatne wskazówki dotyczące najlepszych opcji parkingowych – to wszystko minimalizuje frustrację i znacząco podnosi satysfakcję gości.

Dynamic pricing

Up to 20% — 30% more revenue per year, thanks to the use of advanced pricing policies based on Droplabs proprietary algorithms.krótkoterminowe promocje i kampanie, aby je zapełnić.

W efekcie marketing przestanie być sztuką zgadywania, a staje się precyzyjnym narzędziem inżynierii popytu.

Selling on Facebook and Social Media

Droplabs to rozwiązanie, które wykracza daleko poza samą prognozę frekwencji. By selling online with Droplabs you can generate a direct link to the service and share it on your social media. This is an additional form of promotion.

Nasze autorskie rozwiązania AI są też fundamentem efektywnego systemu sprzedaży biletów online z mechanizmem Dynamic Pricing.

W efekcie, zyskujesz jedno narzędzie, które dostarcza predykcję, podejmuje decyzje cenowe – zawsze w ustalonych przez Ciebie przedziałach i tylko wtedy, gdy tego chcesz – oraz płynnie procesuje transakcję.

Why sell tickets and passes online?

Open 24 hours a day

Masz rację. W każdym sezonie jest kilkanaście "oczywistych" dni — nikt nie potrzebuje AI, by przewidzieć komplet w parkach rozrywki 15 sierpnia czy pustki w deszczowy, czerwcowy poniedziałek.

Prawdziwe wyzwanie to "nieoczywista większość".

Na pewno doświadczyłeś słabego weekendu, kiedy "wszystko" wskazywało na sukces, lub byłeś zaskoczony świetnym, wakacyjnym dniem powszednim. To właśnie w tych setkach "nieewidentnych" dni kryją się ogromne straty lub niewykorzystany potencjał zysku.

Nasza sztuczna inteligencja została stworzona właśnie po to, by radzić sobie z tą szarą strefą. AI analizuje złożony i zmienny miks czynników, wyłapując subtelne zależności, które umykają intuicji czy prostym modelom statystycznym. Dzięki temu, wreszcie masz dokładną prognozę wtedy, gdy jej najbardziej potrzebujesz – na każdy dzień sezonu.

Skuteczna prognoza frekwencji wymaga zrozumienia, że waga poszczególnych czynników stale się zmienia i może wymagać dynamicznej rekalibracji gdyż ich waga w danym okresie roku lub w porównaniu do lat ubiegłych jest już inna.

Na jakiej podstawie przewidujemy?

Prognoza frekwencji generowana jest na podstawie autorskich modeli predykcyjnych wykorzystujących sztuczną inteligencję (AI). Bierzemy pod uwagę różne czynniki, w tym prognozę pogody, historyczne trendy sprzedażowe czy zagregowane zachowania klientów w sklepie online.

You avoid queues at the facility

With online sales, you avoid queues at the cash desks at your property. This is especially helpful on weekends and special holidays. It is also a relief for the reception staff and an additional convenience for customers.charakterystycznych lub zaskakujących sytuacji, często przypisując im później nieuzasadnioną wagę.

To tworzy pułapkę subiektywnego schematu. Uczenie maszynowe (AI) od Droplabs pozwala wyjść poza te schematy.

System nie "pamięta" emocji — zamiast tego, analizuje rzeczywiste, ogromne zbiory danych w wielowymiarowym kontekście. Umożliwia to identyfikowanie subtelnych zależności i wzorców, które sprzyjają dokładniejszemu prognozowaniu frekwencji, ponieważ wychodzą poza schematyczne myślenie i intuicyjne uproszczenia.

Buy tickets from anywhere in the world

With online sales, customers can purchase a ticket to the Aquapark well in advance when they are in the planning stage of their vacation. This increases the chance that they will choose you and also means that you are not limited to only local customers.intuicyjnym panelu Droplabs otrzymujesz natychmiastowy wgląd w przyszłość. Algorytmy AI dostarczają przewidywane widełki frekwencji (minimum i maksimum), jakich możesz się spodziewać w danym dniu – ten zakres jest wyraźnie oznaczony fioletową strefą na wykresie.

Co kluczowe, możesz weryfikować historyczną dokładność systemu:

Niebieskie kropki: Przedstawiają rzeczywistą liczbę odwiedzających.

Dzięki temu zawsze widzisz, jak dobrze system przewidział frekwencję, co buduje zaufanie do podejmowanych decyzji.

Explore all the possibilities of the system Droplabs

Do you have any questions? Write to us at sprzedaz@droplabs.pl — let's talk!